Doa Orang Teran1aya! Hidayah Abam dapat tahu kebenaran

Sebelum ini, isteri kepada Allahyrham Abam iaitu Siti Norhidayah Mohd Ali, berpuas hati dengan keputusan tuntutan faraid yang difailkannya pada 15 Julai lalu.

Terbaru, Hidayah meluahkan rasa syukur kerana Allah telah mempermudahkan urusannya dan dia sudah mengetahui segala kebenaran mengenai konfl1ik yang berlaku sebelum ini.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by 🇲🇾Syed Uthman Hamzah🇲🇾 (@abam_bocik) on

Menurut Hidayah, di hari Jumaat yang mulia ini, dia akhirnya mendapat tahu kebenaran. Oleh itu, dia bersyukur kepada semua pihak yang sentiasa membantu dan memberi kerjasama kepadanya. Terdahulu, Hidayah berpuas hati dengan keputusan tuntutan fara1id yang difailkan pada 15 Julai lalu. Tambahnya, pihak mahkamah menetapkan pembahagian berdasarkan hukum syarak yang membabitkan rumah, kereta dan barang peribadi milik arw4h.

Sebelum ini juga, Hidayah memberitahu bahawa mahkamah menetapkan tarikh bulan ini berhubung tuntutan hadanah. Ini berikutan kegag4lan pihak mak mentuanya, Sabariah Arshad untuk hadir ke mahkamah.

Rata-rata netizen gembira dan bersyukur selepas membaca posting Hidayah. Menurut netizen, doa orang teran1iaya cepat dimakbulkan Allah. Mereka juga berharap Hidayah kuat dan bersabar dalam membesarkan anaknya Hamzah.

Sumber: Abam Bocik

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : OHBULAN

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Doa Orang Teran1aya! Hidayah Abam dapat tahu kebenaran"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*