Nama Gerai Nasi Lemak J4nda Jadi Kec4man. Pemilik Gerai Tampil Beri Penjelasan

Kehilangan pekerjaan semasa pandem1k Cov1d-19 sudah menjadi sebahagian daripada normal baru namun memberi pengalaman ng3ri kepada individu terbabit.

Berdasarkan undian atas talian yang dijalankan Pusat Penyelidikan Poll UCSI pada 20 hingga 30 Julai lalu mendapati sebanyak 48 peratus daripada 858 responden bersetuju bahawa keh1langan pekerjaan adalah peluang untuk mereka bekerja sendiri.

Pelbagai inisiatif di lakukan oleh anak muda demi untuk meneruskan kelansungan hidup. Ada antara  mereka yang membuka gerai menjual makanan, tapi lain pula nama yang di pilih oleh pemilik gerai yang sedang tul4r ini

Baru baru ini tul4r di media sosial tentang sebuah gerai Nasi Lemak. Yang uniknya adalah nama gerai tersebut dan tagline gerai itu.

Nasi Lemak J4nda – Lain J4nda Lain Rasa

Menarik bukan nama gerai ini, admin pun tertarik. Sudah semestinya nama J4nda ini pasti akan buat ramai lelaki tertanya tanya, j4nda mana ni?

Pemilik gerai Nasi Lemak J4nda yang bernama Fara Ain memberitahu dia terima banyak kec4man kerana nama dan tagline untuk gerai nasi lemak beliau.

Beliau tampil muat naik  status tentang kecaman yang dia terima.

“Kalau nak bagi komen yang burvk² sis okey je…Kalau h4ti tu h1tam Kot0r.. semua tu selalunya berfikiran pun Kot0r je jadinya… Cuba niat tu baik Dan prasangka baik,jadinya baik la kan… Tq atas V1ral² ini semua… Semoga Tuhan memaafkan kepada orang² yang prasangka burvk tu… Saya maaf kan. Terima kasih”

Beliau juga ada menyelitkan sepotong ayat dari dalam hadith tentang j4nda haruslah dibantu.

Fara Ain juga tidak ambil peduli dengan k3caman oleh netizan, sebaliknya mengambil perkara tersebut sebagai pemangkin semaangat untuk beliau lebih berjaya

“Ada yang boleh Terima Dan Ada yang Tak Boleh Terima.. Meh sini sis nak share…Tak apa… Sis okey je.. Apa² pun Terima kasih atas Nasihat you All… Moga Murah Rezeki buat Kalian semua.. Amin”

Melihat pelbagai juadah yang menyelerakan, sudah pasti ramai yang datang mahu mencuba selain harga nasi juga sangat berpatutan

Berikut senarai menu, lokasi dan masa gerai tersebut buka

Tengok senarai menu pun membangkitkan selera bukan, apa tunggu lagi, jom serbu gerai Nasi Lemak J4nda

Dalam perkembangan semasa, Prestasi ekonomi Malaysia dijangka meningkat secara beransur-ansur selepas Jun 2020 dan mencatat pemulihan positif pada tahun 2021, disokong oleh langkah fiskal, monetari dan kewangan yang cukup besar dan kemajuan dalam projek infrastruktur awam yang berkaitan dengan pengangkutan.

Sama-sama kita berdoa agar negara kita keluar daripada kr1sis ekonomi.

 

kredit: Fara Ain

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : http://trendingsangat.pw/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Nama Gerai Nasi Lemak J4nda Jadi Kec4man. Pemilik Gerai Tampil Beri Penjelasan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*