Lelaki Ini Komen B1adap Lagi Dan Kali Ini Tentang Krew Ebit Lew Terlibat Dalam Kemal4ngan

Tiga orang pasukan media penceramah bebas, Ustaz Ebit Lew terlibat dalam kemal4ngan di Tol Jalan Duta malam tadi.

Perkara itu disahkan oleh Ebit sendiri menerusi hantaran yang dimuatnaiknya di laman Facebook kira-kira tujuh jam lalu.

Ebit berkata, kemal4ngan berlaku apabila kereta yang dinaiki pasukan media yang merakamkan program Jejak Ebit Lew Astro melangg4r bahu jalan untuk mengelak daripada terl4nggar sebuah kenderaan yang membuat pusingan U di ruang yang tidak diben4rkan.

Pasukan-media-Ebit-Lew-kemalangan

“Tadi kami empat kereta ke Penang membantu abang sekeluarga yang lapan bulan tidur dalam kereta. Semasa sama-sama balik ke KL. Betul-betul lorong kanan Touch N Go lepas Tol Jalan Duta. Tiba-tiba ada kereta dari kiri uturn ke kanan.

“Ada sign (petunjuk) tidak boleh uturn. Estima mereka cuba elak kereta uturn menyebabkan melangg4r divider tengah jalan,” katanya.

Ebit berkata, tiga orang pasukan medianya itu sehingga kini masih dir4wat di Hospital Gleneagles, Kuala Lumpur.

“Sekarang saya di Hospital Gleneagles menanti ketiga-tiga team buat imbasan Tom0grafi Berkomputer (C.T Scan). Doakan semuanya baik dan selamat. Doakan Teyha, Azrin dan Ijad semuanya selamat dan baik-baik ajer. Sedih dengar mereka menger4ng s4kit,” tambah beliau.

Terdahulu beliau berkata, Ebit dan pasukannya dalam perjalanan pulang daripada Pulau Pinang membantu sekeluargayang telah tinggal di kereta selama lapan bulan

Lelaki bernama Zul Hafiz Paday masih tidak berpuas hati dengan Ustaz Ebit Lew. Baru baru ini kec0h di media sosial di mana dia dengan lantang dan berani mengkr1tik Ebit Lew kerana dikatakan tidak ikhlas dan r1ak ketika membantu orang sus4h.

Sudah semestinya semua tidak menyokong apa lelaki ini cakap, beribu komen lelaki ini terima di facebook dia sendiri tetapi dia tetap dengan pendirian bahawa Ebit Lew bukan seorang yang ikhlas.

Selepas berita kemal4ngan krew Ebit Lew semalam, dia memuat naik satu status yang agak b1adap.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : Malaysia Gazette via AwattSyeikhhh Network

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Lelaki Ini Komen B1adap Lagi Dan Kali Ini Tentang Krew Ebit Lew Terlibat Dalam Kemal4ngan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*