“Shila Amzah Kena Rasukk Apa Kat TikTok Dia, Istighfar Sis”

“Tolong lah, dah 3 series dah pun, bagilah can pada adik engko pula ye xila. Dah berlaki dah jadi ibu bergedik bergoyang satu badan tu, tak senonoh jadinya.”

Sebelum trending nya kisah Neelofa dan Pu Riz hingga mengegarkan netizen Malaysia, satu gossip panas telah menul4r dalam kalangan peminat industri hiburan terutamanya media sosial Tik Tok.

Ia bermula dengan penyanyi, Shila Amzah memuat naik videonya berjoget di Tik Tok. Apa yang dikesali netizen ialah gayanya yang didakwa terkinja-kinja sangat tidak sesuai dengan statusnya bergelar isteri dan ibu. Sementelah lagi badannya yang berisi serta aksi sebegitu tidak manis dipandang.

VIDEO :

Ramai yang terkejut melihat aksi sebegitu lalu membuat jenaka terhadapnya seperti tidak puas menikmati zaman remaja serta mengkrit1k fesyen yang dikenakan oleh Shila.

 

 

 

Foto: Twitter

 

Foto: Tik Tok

Walaupun Shila telah memadam video tersebut daripada akaun Tik Toknya, namun video itu sempat dimuat turun oleh segelintir netizen lalu menjadikannya bahan jenaka.

Foto: Tik Tok

Mungkin sedikit peringatan kepada artis di luar sana supaya berhati-hati untuk meletakkan sebarang perkongsian supaya tidak dijadikan modal gelak tawa netizen.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : – CARI

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Shila Amzah Kena Rasukk Apa Kat TikTok Dia, Istighfar Sis”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*