Akhirnya ibu dijumpai trsangkvt di pokok pisang, anak masih belum ditemui

LIPIS: Myat seorang wanita yang hiIang selepas b0t dinaiki bersama suami dan dua anak perempuannya terbaIik di Sungai Jelai ditemukan hari ini.

Ketua PoIis Lipis, Deputi Superintenden Azli Mohd. Noor berkata, myat mngsa, Rozi Omar, 52, ditemukan kira-kira jam 9.45 pagi oleh pasukan bomba yang melakukan 0perasi mencari dan menyelamat.

“Myat mngsa ditemukan tersangkvt pada pokok pisang kira-kira 100 meter daripada kawasan kejadian dalam keadaan sempurna.

“Hanya seorang mngsa ditemukan setakat ini dan 0perasi diteruskan bagi mencari seorang lagi mngsa yang hiIang,” katanya di sini hari ini.

Semalam, dua ber4nak hiIang dihanyvtkan arvs der4s selepas b0t dinaiki untuk melihat keadaan rumah mereka yang dinaiki air di Kampung Bertang terbaIik.

Dalam kejadian kira-kira jam 12 tengah hari itu, dua mngsa iaitu bapa dan seorang anak berjaya menyelamatkan diri manakala dua mngsa iaitu ibu dan anak perempuan hiIang dibawa arvs.

Menurut Azli, myat mngsa yang merupakan ibu kepada mngsa yang masih hiIang dihantar ke Hspital Lipis untuk bed4h slasat.

Katanya, pada masa ini 0perasi mencari dan menyelamat melibatkan 31 angg0ta poIis dan b0mba diteruskan.

Salam tkziah buat keluarga.moga r0hnya ditempatkan dikalangan orang yang beriman. Al Fatihah.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: UTUSAN

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Akhirnya ibu dijumpai trsangkvt di pokok pisang, anak masih belum ditemui"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*