Iman Troye Habis L4nggar SOP Di Langkawi?

Sudah lah kes Covld-l9 makin mencanak naik, ada pula klvster Langkawi dari kalangan artis membuatkan rakyat geleng kepala. Lebih d4hsyat, tak reti-reti ser1k pula tu.

Terkini, video pendek penyanyi baharu Iman Troye yang membuat persembahan di sebuah majlis dipersoalkan. Manakan tidak, ketika Iman menyanyi, dia dikelilingi peminat yang sibuk mahu bergambar bersama dengannya tanpa memakai pelitup muka!

Ianya membuatkan netizen kurang senang hati. Bimbang dengan segala kemungkinan yang akan berlaku. Kenapa semua orang l4nggar prosedur operasi standard (SOP) ni?

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by 𝗜𝗠𝗔𝗡 𝗔𝗟𝗬𝗦𝗦𝗔 𝗦𝗔𝗛𝗔𝗕𝗨𝗗𝗜𝗡 🌻 (@imantroye)

Difahamkan, Iman dijemput membuat persembahan dalam majlis sebuah produk tempatan yang menghimpunkan usahawan produk tersebut.

Bagaimanapun, keadaan menjadi tidak terkawal apabila tetamu tidak mahu melepaskan peluang bergambar bersama pelantun lagu ‘Teman’ itu.

Foto : IG

Rata-rata netizen mengusik tetamu yang meminati Iman dari kalangan wanita pertengahan usia, boleh dijadikan mentua kata mereka. Bagaimanapun, ada juga yang bimbang dengan peraturan telah dilanggar tersebut.

Foto : IG

Jadi, dalam hal ini, kita sebenarnya nak salahkan artis yang tidak bertegas, masyarakat yang tidak pandai menjaga SOP atau kerajaan yang tidak ambil endah?

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:cari

 

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Iman Troye Habis L4nggar SOP Di Langkawi?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*