Banyak Benda Ser@m Dalam Rumah, Ustaz Datang Scan Rupa-Rupanya 2 Ekor Patvng Besar Jadi Punca!

(Foto sekadar hiasan)

Kisah ser4m yang berlaku di dalam rumah membabitkan anak patvng pernah beberapa kali dikongsikan oleh mereka yang berpengalaman melaluinya, di media sosial.

Terbaharu, kejadian yang serupa turut dialami oleh sebuah keluarga, sebagaimana yang dikongsikan oleh seorang pengamal perubatan Islam.

Menerusi satu posting yang dikongsikan di laman Facebook Viral Media Johor, ustaz berkenaan menceritakan kisah ketika dia diminta untuk ‘memulihkan’ sebuah kediaman selepas berlaku kejadian an3h di rumah mereka.

Gambar Hiasan

“Pada mulanya tuan rumah suruh pagar rumah saja. Sebab katanya anak dia selalu nampak benda bukan-bukan dalam rumah, dan rasa ser4m bila masuk bilik dia.

“Jadi, kita pun mulakan dengan bacaan Yassin mubin di dalam rumah tersebut.

“Setelah selesai bacaan, sesi scan sorang-sorang anaknya pula. Diringkaskan cerita, anaknya yang bongsu apabila diruqyah, rasa sed1h dan menang1s. Kemudian, saya mengajak dia pusing dalam kawasan rumah t4kut-t4kut ada benda yang tak sepatutnya ada dalam rumah,” kongsinya.

Ketika membuat ‘pemeriksaan’ di bilik-bilik di rumah tersebut, kanak-kanak tersebut menunjukkan reaksi yang berlainan apabila memasuki kamar ibu bapanya.

“Bila masuk ke bilik ayahnya, terus dia meremang dan rasa macam diperhatikan pada satu sudut. Saya pun percikkan air Yassin tetapi masih lagi rasa ada yang memerhatikan.

“Bila diperiksa seteliti mungkin, akhirnya saya menemui patung Pooh yang sebesar saya. Aduhhh, macam kembar dah rasanya. Jadi, saya suruh dia pegang patung tersebut, tetapi dia menolak. Ta.kut katanya, rasa macam patung tersebut sedang perati,” tulisnya.

Ketika membuat pemeriksaan ke seluruh kawasan dalam kediaman, bukan hanya ‘seekor’ patung sahaja yang ditemui, malah ustaz tersebut menjumpai satu lagi anak pa.tung yang bersaiz besar.

“Dan yang terakhir ada patung harimau. Saya sarankan untuk cacatkan patung tersebut dan buang. Sebab depa (mereka) duduk atas flat, susah untuk buat aktiviti pemus.nahan patung tersebut.

“Saya sebutkan pada pes.akit, jangan simpan patung yang cukup sifat sebagai hiasan. Simptom yang ada pesakit juga menunjukkan ada gang.guan jin asyik. Kerap mimpi disetubuhi dan teringin masuk ke alam bunian katanya.

“Rasa tersebut membuak-buak setiap hari, pada masa yang sama ta.kut bila masuk bilik ayah dia,” ujarnya.

Gambar Hiasan

Dalam pada itu, ustaz tersebut juga memberikan beberapa pesanan kepada pemilik kediaman yang lain untuk mengelakkan sebarang gang.guan, selain tidak digalakkan menyimpan patung yang cukup sifat di dalam rumah.

“Jaga aurat ketika tidur, jangan terlalu terdedah. Sebab ada yang geram bila tengok kita se.ksi ketika tidur dan jangan pasang lagu-lagu yang melalaikan di dalam rumah,” katanya.

Sehingga kini posting tersebut meraih sehingga 6,800 shares di Facebook.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: mStar Online

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Banyak Benda Ser@m Dalam Rumah, Ustaz Datang Scan Rupa-Rupanya 2 Ekor Patvng Besar Jadi Punca!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*