Baru Je Kec0h Bunble Bee Kena Tutup, Harini Shuib Buat 1 Pengumuman Yg Mengeejutkan Semua

Mula menyertai Hot FM sekitar 2019, penyampai radio Shuib secara rasminya mengambil keputusan untuk mengundur diri daripada stesen berkenaan.

Perkara itu diumumkan sendiri oleh pemilik nama Shahmira Muhamad, 36 menerusi satu siaran di radio tersebut pada 18 Januari 2021 jam 8:50 pagi.

Mengendalikan segmen Geng Pagi Hot bersama dengan Fizie dan Shuk, Shuib berkata keputusan drastik ini sudah lama difikirkan.

Menurut suami kepada penyanyi Siti Sarah Raisuddin juga, beliau mengambil keputusan berkenaan kerana mahu memberikan tumpuan sepenuhnya terhadap perniagaan yang dijalankan.

Sementara itu, Shuib yang turut berat hati dengan keputusan itu menyatakan beliau sangat seronok sepanjang berada di Hot FM.

“Aku tak pernah rasa pergi kerja macam balik rumah, macam tu seronoknya bekerja di sini,” ujar Shuib

Mengimbau kembali kenangan manis yang pernah dilalui, Shuib berkongsi cerita di mana pada hari pertama bekerja di stesen itu, beliau perlu menemuramah Datuk Seri Siti Nurhaliza.

Apa-apa pun, Hot FM ingin mengucapkan terima kasih kepada Shuib yang telah menceriakan hari-hari kami setiap pagi dan semoga terus berjaya dalam apa jua bidang yang diceburi.

VIDEO :

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : HOT.FM

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Baru Je Kec0h Bunble Bee Kena Tutup, Harini Shuib Buat 1 Pengumuman Yg Mengeejutkan Semua"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*