Kongsi Pengalaman Nya Sepanjang Dijangki1ti V1rus Berbah4ya Itu.Ini Yang Mawar Karim Rasa

BEKAS isteri Fizo Omar, Mawar Karim dan anak pasangan itu, Wan Maryam sudah dibenarkan keluar dari hospital selepas disahkan bebas daripada v1rus Cov1d-19.Mawar berkongsikan mengenai perkembangan terbaharu mereka menerusi laman Instagramnya melalui sesi pertanyaan yang dibuka kepada pengikutnya.

Ahli perniagaan ini juga turut berkongsikan pengalamannya sepanjang dijangk1ti v1rus berbah4ya itu yang mana disifatkan kurang sak1t berbanding ketika melahirkan Maryam.

“Kami dah discharged, balik rumah dah. Alhamdulillah segala urusan dipermudahkan terutamanya semua petugas barisan hadapan yang sangat membantu urusan saya dan Maryam.

“Saya fikir apa yang berlaku pasti ada hikmah.

“Tapi saya nak kongsi pengalaman sebenarnya ketika saya menjalani pembed4han end0metriosis, cyst dan sewaktu dengannya sebelum adanya Maryam di dunia, itulah yang paling sak1t. Rasa macam m4ti hidup semula.

“Baru rasa itulah peluang kedua Allah bagi hidup. Lepas itu sak1t bersal1n,” katanya.

Mawar berkongsikan pengalamannya dijangk1ti Cov1d-19.

Mawar turut menitipkan kata-kata semangat buat wanita di luar sana yang turut sama mengalami pengalaman burvk seperti dirinya agar sentiasa berfikiran positif.

“Saya pasti ibu-ibu di luar sana jangan rasa d0wn bila dapat keputusan positif, saya percaya ibu-ibu pasti boleh handle. InsyaAllah kekuatan itu pasti ada.

Come on ibu-ibu kita kuat. InsyaAllah, pastikan kita sentiasa positif bila handle Cov1d ni,” ujarnya.

Menerusi laporan mStar pada 5 Januari lalu, Mawar dan Maryam disahkan positif Cov1id-19 dan menerima raw4tan di sebuah pusat perub4tan di Petaling Jaya, Selangor.

Q&A : Kak Mawar Dan Mariam Mcm Mana Boleh +ve Cov1d

Pengalaman Dijangk1ti Cov1d 19

Symptom Paling Tervk

Mawar berkahwin dengan Fizo pada 10 November 2013 di Country Heights, Kajang namun pasangan itu akhirnya bercer4i pada 10 Julai 2019.

Hasil daripada perkahwinan tersebut, pasangan itu dikurniakan seorang cahaya mata perempuan bernama Wan Maryam yang kini berusia tiga tahun.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Mstar

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Kongsi Pengalaman Nya Sepanjang Dijangki1ti V1rus Berbah4ya Itu.Ini Yang Mawar Karim Rasa"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*