Jiran ‘Skandal’ Shuk Hotfm Buka Mulut Dan Beritahu Isteri Shuk, Rossa Apa Jiran Itu Nampak Malam Rossa Datang Cari Suami

Hari ini heb0h di media sosial berhubung pend3dahan Rossalennah Natassyiah Asshafera yang mend4kwa suaminya, Shuk, pelawak dan penyampai radio Hotfm berlaku cu-r4ng.

Menerusi entri di Instagram, Rossalennah mendedahkan suaminya itu masih menjalinkan hubungan dengan wanita sama iaitu Fara Salleh.

” Aku dah teduduk depan pintu merayu rayu suruh suami aku keluar dan balik..

” Selama ni aku diam dah sabar dan bertah4n. Diam demi menjaga a1b suami.

” Tapi semakin lama diam diorang semakin menyak1tkan hati. Satu sibuk mengejar bujang, yang bujang tak sedar diri buktikan dia tak bers4Iah dan tak gnggu rumah tangga orang,” katanya.

Tambah Rossalennah lagi, dia juga bertindak menerjah ke rumah Fara untuk meminta suaminya pulang ke rumah, namun terpaksa beredar dengan hampa.

” Allah tu maha adil naluri isteri tak pernah salah.

” Seraa ada saksi pergi sini dengan PA Shuk.. dia kol faara suruh Shuk keluar..shuk bercakap melalui fon fara kta xnak kluar.. selagi ak ada.. apa jdi dia xkan kluar..

” Bayangkan la apa perasaan aku .. aku tak pernah sesedih ini.. sesak1t ini, aku dah cukup pendam macam2..

” Allahukabar.. bila Allah menghendaki akan sesuatu tiada siapa dpt halang.. aku dah merayu mnangis depan pintu minta belas kasihan dgn kau farah.

” Kau cam-pak kasut Shuk depan aku suruh bawa balik. Apa do-sa aku sampai aku kamu buat macam ni. Aku ada anak-anak perlu jaga. Terima kasih kerana dah tinggalkan aku dengan anak-anak.

” Aku dah bertahan sampai saat ini menutup segala ce-Ia yang bvruk demi masa depan anak-anak. Tapi hari demi hari, kau bu4ng aku dengan anak-anak.

” Malam ni perjalanan aku jauh sangat, orang lain tidur, aku berkel1aran cari laki aku dimana,” katanya.

Sementara itu, menerusi entri terbaru dimuatnaik sebentar tadi, Rossalennah memuatnaik paparan skrin status yang ditulis Fara berhubung Rossalennah.

Berikut adalah respon balas ditulis Fara yang didedahkan oleh Rossalennah;

Fara antara lain berkata, dia tidak pernah menghalau Rossalennah, sebaliknya hanya menutup pintu dan Rossalennah telah pulang sendiri.

Selain itu, Fara mendkwa dia tidak sembunyikan ‘manusia’ (Shuk) di dalam rumahnya.

” Semalam kau kata nak call JAIS kalau aku tak bagi kau masuk, aku persilakan kau call JAIS.

” Aku siap bagitau call polis sekali sebab kalau kau je maaflah ya, memang aku takkan bagi masuk, sebab rumah aku.

” Aku offer video call untuk tourtour rumah segala pelusuk aku boleh tunjuk kalau betul aku sembunyikan manusia dalam rumah, tapi kau taknak! Kenapa??

” Aku ada soalan;

” 1- Bila masa aku h4Iau kau? Kau yang taknak balik dan nak tunggu depan rumah sampailah manusia kau cari tu keluar so then aku pun tutuplah pintu sambung tidur.

” 2- Bila masa aku dirayu sambil kau menangis? Kau berikan aku arahan sis, bukan merayu kat aku, dan ugut untuk pec4hkan pintu rumah.

” 3- Bila masa aku campak kasut kat kau? Aku bagi dua-dua belah tu melalui jeriji besi.” tulis Fara.

Reaksi warganet

Sementara itu menerusi ruangan komen, rata-rata warganet membela Rossalennah dengan mendkwa Fara masih mahu menegakkan benang yang basah.

Apatah lagi Fara sendiri mengakui tentang kasut Shuk yang berada di dalam rumahnya.

” Dia bagi kasut shuk. Cemana pulak kasut si shuk tu ada kt rumah dia. Hahahahaha” tulis Ain.

Isteri Shuk Hot FM telah memuat naik 1 tangkap perbualan antara dia dan seorang individu.

Individu tersebut bertanyakan kepada Rossalennah pada jam berapa dia pulang selepas datang ke rumah wanita yang dikatakan ada hubungan dengan Shuk.

Menurut perbualan itu, dikatakan jiran nampak Shuk HotFM turun dari balkoni pada pukul 3 pagi dan Rossa memberitahu pada waktu itu juga dia datang.

Jiran itu memberitahu sebab kenapa Shuk turun balkoni adalah kerana powerbank terjatuh.

Tidak dapat disahihkan samada perkara ini benar benar berlaku atau pun tidak tetapi ini yang telah di screenshot oleh Rossa, isteri Shuk Hot FM

 

Shuk sebelum ini pernah dikaitkan dengan seorang wanita sekitar Julai tahun lalu.

Rossalennah dikatakan pernah berbincang secara baik dengan wanita berkenaan.

Shuk mendirikan rumah tangga dengan Rossalennah Natassyiah Asshaferah pada 2015 dan dikurniakan dua cahaya mata perempuan.

Sumber Asal : Awattsheikh aka Epulsohorr

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : http://limauais.pw/2021/01/23/aku-persilakan-kau-call-jais

 

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Jiran ‘Skandal’ Shuk Hotfm Buka Mulut Dan Beritahu Isteri Shuk, Rossa Apa Jiran Itu Nampak Malam Rossa Datang Cari Suami"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*