‘Halwan Pun Sayangkan Ank’ Netizen ‘Terj4h’ Facebook lbu Kndung Arwh Amlr.

ViraI di media sosi4l hari ini, mengenai berita kemat1an seorang kanak-kanak yang dikenali sebagai Zubaidi Amir Qusyairi.

Kanak-kanak lelaki berusia tujuh tahun itu dipercayai did3ra oleh ibu dan bapa t1rinya selepas tiga bulan mereka tinggaI bersama.

Ek0ran daripada berita sedlh itu, Facebook ibu k4ndung Amir iaitu Zuraida Atan, telah diser4ng oleh netizen. Rata-rata netizen meIuahkan perasaan ger4m terhadap keIakuan wanita tersebut dan suaminya.

Blnatang pun tahu sayang anak.

Netizen telah menyer4ng setiap posting dan ruangan komen Zuraida Atan di Facebook, selepas mereka mendapat tahu bahawa akaun media sosi4l tersebut adalah benar milknya.

Rata-rata netizen mempers0alkan kenapa Zuraida ingin mengambil semula anaknya sedangkan keluarga angkat anaknya itu sangat baik. Malah, netizen turut menyatakan bahawa ha1wan pun tahu menyayangi anak apatah lagi manusia.

Kertas slasatan dibuka.

Terdahulu, Ketua Jabatan Slasatan Jnayah (JSJ) negeri Asisten Komisioner Mohd Sukri Kaman, Bilik Gerakan (DCC) JSJ Ibu Pejabat PoIis Daerah (IPD) Melaka Tengah telah menerima panggilan daripada seorang lelaki memaklumkan anak mereka Iemas di dalam t0ng air di rumahnya. Hasil pemeriksaan Ianjut mendapati mngsa diceder4kan.

Susulan daripada itu, ibu dan bapa tlri kanak-kanak berkenaan yang masing-masing berusia 32 dan 38 tahun telah dit4han. Di samping itu juga, kertas slasatan mengenai ke$ ini bakal dibuka mengikut Sksyen 302 Kanun Kesksaan.

Video:

Video:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by mStar (@mstaronlineofficial)

Sumber:Zuraida Atan & Harian Metro, ob

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : http://www.dnq.pw/

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "‘Halwan Pun Sayangkan Ank’ Netizen ‘Terj4h’ Facebook lbu Kndung Arwh Amlr."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*