Arwh Amir Datang Dalam Mimpi, Ini Yg Disuruh Oleh Arwh Amir Buat Ramai Terkejut

Tengah hari tadi, jen4zah adik Amir yang yang meningg4l dunia diperc4yai did3ra ibu kandung dan bapa tirinya, Jumaat lalu, selamat dikebvmikan kira-kira 12.40 tengah hari tadi di Jasin Melaka.

Nasib tidak menyebelahi mereka apabila tidak dapat membawa pulang jen4zah Amir pulang, ibu angkat kepada kanak-kanak itu iaitu Norlida Abu Hassan reda jasad ‘anak bongsunya itu dikebvmikan di kampung ibu kandungnya.

Dalam pada itu, Norlida yang mesra dipanggil Ummi berkata anak lelakinya ada mimpikan Amir dan dalam mimpi tersebut arw4h meminta agar segera dikebvmikan.

“Adik minta dikebvmikan cepat. Itu permintaan dia kepada abangnya dalam mimpi malam tadi,” katanya.

Menceritakan keadaan jen4zah kanak-kanak itu sewaktu proses pengec4man dan bed4h sias4t semalam, Ummi berkata wajah arw4h tenang dan bersih seolah bukan seperti orang sudah meningg4l dunia.

“(Sepanjang menjaganya) dia selalu tidvr dengan saya, pelvk saya sebelum tidur. Sebelum tidur dia akan tengok wajah saya dan saya tengok wajah dia.

“Wajahnya (selepas meningg4l dunia) tenang dan bersih, sama seperti apa yang saya tengok hari-hari (sebelum ini).

“Saya berjanji dengan dia dalam hati untuk datang semula ke pu4ranya lagi. Insya-Allah saya akan selalu datang sini. Tolong doakan untuk arw4h Adik ya,” katanya.

Terdahulu, s1asatan polis mendapati, hasil pemeriksaan fizikal terhadap may4t m4ngsa menemui kesan leb4m dan keced3raan di beberapa anggota badan.

Selain itu, terdapat kes4n lvka kecil sepanjang tiga sentimeter di belakang kepala yang dipercayai baru berlaku ke atas m4ngsa.

SUMBER: Harian Metro & Malaysia Gazette

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: https://gulapop.com/amir-datang-dalam-mimpi-minta-cepat-dikebumikan/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Arwh Amir Datang Dalam Mimpi, Ini Yg Disuruh Oleh Arwh Amir Buat Ramai Terkejut"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*