“Kebanyakan Yang Saya Tengok Berl4gak, Tak Bertegur Sapa” – Rita Rudaini

Meskipun industri hiburan kini semakin ramai pelakon baru muda yang cantik dan jelita, namun Rita Rudaini masih mampu bert4han untuk muncul di kaca televisyen.

Berkongsikan rahsia masih lagi bertahan di dalam industri sampai ke hari ini, Rita berkongsikan nasihat buat pendatang baru terutama dalam bidang lakonan.

Rita berkata dia sering melihat beberapa pelakon baru yang somb0ng dan tidak bertegvr sapa ketika bekerja. Ujarnya, jika mahu bertahan lama, perang4i tesebut perlu dibu4ng. Teg4snya, tegvran diberikannya itu bukan kerana 1ri hati tetapi hanya nasihat.

“Terus terang saya katakan, kebanyakan (pelakon baru) yang saya lihat sangat berlag4k, tidak bertegur sapa pun dengan orang lain. Sebagai pelakon baru, kenalah ramah dan perkenalkan diri kepada orang lain.

“Pada masa yang sama, kena banyak bertanya supaya dapat fahami watak. Ia akan memudahkan proses lakonan bukan saja untuk diri mereka tetapi juga memudahkan urusan produksi.

“Mungkin ada yang beranggapan apabila pelakon lama tegur sebegini, mungkin sebab kami dengki. Tidak sama sekali, ia hanya satu nasihat buat mereka,” katanya lagi.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by RITARUDAINI® (@ritrud727)

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: ROTIKAYA

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Kebanyakan Yang Saya Tengok Berl4gak, Tak Bertegur Sapa” – Rita Rudaini"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*