[VIDEO] Baling Barang Mcm Baling Samp4h” – Berkecai Hati Pembeli Tengok Tindakan Pekerja J&T

Sejak semalam, tular di media sosial berkenaan pekerja sebuah syarikat perkhidmatan penghantaran barang yang membaling parcel pembelian secara online di tempat pengumpulan syarikat tersebut.

Hal ini didakwa disebabkan masalah pengurusan yang seakan menganiya pekerja apabila bayaran yang diterima tidak setimpal dengan kerja penghantaran yang mereka lakukan.

Namun begitu, ramai warganet yang tidak berpuas hati dengan mog0k yang dilakukan oleh pekerja-pekerja tersebut kerana barangan yang mereka lemp4r dan r0sakkan adalah milik pembeli dan pastinya tidak ada kena mengena dengan mas4lah antara mereka dan syarikat pengurusan.

Tak kurang juga yang meninggalkan komen dengan merasakan t1ndakan mereka tidak menyelesaikan masalah, tetapi membuatkan orang lain seperti penjual turut berdepan masalah andai barangan yang dibaling itu ros4k akibat kemar4han yang mereka luahkan.

Rata-rata daripada mereka faham akan pengan1yaan yang dihadapi pekerja syarikat perkhidmatan penghantar barangan itu. Namun, apabila ia melibatkan kerugian orang lain, ia adala satu tind4kan yang tidak bertanggungjawab.

Walau bagaimanapun video yang tul4r itu belum lagi mendapat penjelasan daripada mana-mana pihak. Lokasi yang memperlihatkan para pekerja tersebut melakukan ker0sakkan juga tidak dinyatakan oleh pengguna Twitter yang memuat naik rakaman tersebut.

Melalui pemerhatian, video terbabit diperoleh menerusi aplikasi Tiktok milik seorang pengguna dikenali sebagai umiselama.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: umiselama, Twitter, imrannazri_

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] Baling Barang Mcm Baling Samp4h” – Berkecai Hati Pembeli Tengok Tindakan Pekerja J&T"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*