Didkwa Berlaku Cur4ng Dengan Isteri, Ini Reaksi Aman RA Buat Ramai Terkejvt

SUSULAN kecoh ditudVh menjal1nkan hubVngan sul1t dengan seorang wanita, penyanyi rap Aman Ra meminta diberikan sedikit ruang sebelum membuat sebarang penjelasan.

Aman Ra atau nama sebenarnya, Aman Jamaluddin, 34, menerusi wakil syarikat pengurusannya, Joe Saiful berkata, buat masa ini dia enggan memberikan apa-apa respons terhadap segala tudVhan yang dilemP4rkan isterinya.

“Buat masa sekarang Aman Ra tidak boleh bagi apa-apa komen… dia perlukan ruang dulu.

“Dia tak nak dig4nggu kerana sekarang dia sedang memberikan fokus pada penghasilan album terbaharu yang bakal keluar pada tahun ini.

“Apabila keadaan dah okey sikit, dia akan beri kenyataan. Kita akan umumkan nanti bila akan diadakan virtual pc (sidang media maya) dengan dia,” kata Joe ketika dihubungi mStar.

Isteri Aman Ra memuat naik status di Instastory.

Terdahulu, seorang wanita dikenali sebagai Natiqah Rahmat tampil membuat pended4han kononnya suaminya cur4ng dengan wanita lain pada malam Isnin.

Menerusi beberapa posting di Instastory, wanita terbabit mendakwa rumah tangga mereka mula berant4kan selepas mengetahui kecur4ngan suaminya.

Wanita itu juga mend4kwa suaminya sudah empat kali melafazkan cer4i terhadapnya sebelum ini selain tergam4k men1nggalkan keluarga yang sedang sak1t demi menjaga teman wanitanya.

Hasil perkahwinan dengan Natiqah, Aman mempunyai sepasang cahaya mata iaitu Ratu Raiqa dan Tuah Khalifa.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: MSTAR

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Didkwa Berlaku Cur4ng Dengan Isteri, Ini Reaksi Aman RA Buat Ramai Terkejvt"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*