[Video] Didkwa Terp4lit Isu Kontr0versi ‘Blackp1g’, Ini Jawapan Pelajar Malaysia Di Korea

Siapa aktif di laman Twitter pasti mengenali gadis cantik kecil molek iaitu Sabrina Azhar yang pernah menjadi viral selepas mengajar kekasihnya orang Korean bercakap Bahasa Melayu. Malah gadis ini sering berkongsi kehidupannya sebagai pelajar di Korea di laman sosial miliknya.

Terbaru, Sabrina menjawab persoalan orang ramai mengenai keadaannya disana selepas viral kononnya pelajar di Malaysia yang belajar di Korean dibuang dari kumpulan belajar gara-gara isu ‘Blackp1g’.

Kami okay sahaja

Saya baik-baik sahaja, saya okay. Saya cuma nak cakap kesemua rakan-rakan Malaysia saya juga baik-baik sahaja disini. Saya ada dengar mengenai khabar angin seorang pelajar Malaysia dite.ndang dari group whatsapp namun saya tak mahu ulas mengenai itu. Jangan risau mengenai keadaan kami disini kerana semua pelajar sini okay.

Tambahnya lagi, dia tidak mengulas khabar angin tersebut kerana keadaan dia dan pelajar lain dari Malaysia adalah baik-baik sahaja. Mengenai isu artis yang terpalit k.ontroversi dia memberitahu dia tidak berhak untuk bercakap mengenai ini namun setiap individu tidak boleh memperlekehkan orang m.ati lebih-lebih lagi yang ada mas.alah tek.anan m.ental.

Lebih sudu dari kuah

Rata-rata di ruangan komen berterima kasih kepada gadis ini yang memberitahu situasi sebenar disana. Tak kurang juga yang mengk.ritik individu yang menyebarkan maklumat p.alsu yang kononnya ramai pelajar dan pekerja disana terk.esan dengan k0ntroversi ini.

Sumber : Sabrina Azhar via HCL

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[Video] Didkwa Terp4lit Isu Kontr0versi ‘Blackp1g’, Ini Jawapan Pelajar Malaysia Di Korea"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*