“Peguamnya diser4ng str0k…” Fara Mendoza belum menang, Peguam Zarina Anjoulie dedah apa yg terjadi

KES sam4n fitn4h yang difailkan Fara Mendoza terhadap Zarina Anjoulie nampaknya belum berkesudahan apabila pelakon dan usahawan itu bakal membela diri di hadapan hakim.

Ia susulan keputusan Mahkamah Tinggi Negeri Sembilan membenarkan permohonan dikemukakan Zarina untuk membatalkan penghakiman yang dimasukkan Fara berhubung dakw4an pelakon itu memfitn4h dirinya.

Menurut peguam Nurul Hafidzah Hassan daripada NHA Advocates and Solicitors, Zarina konsisten dengan pendirian terdahulu bahawa dia tidak memfitn4h Fara.

“Anak guam saya menafikan segala tudvhan dan tidak pernah memfitn4h Fara Mendoza. Kami akan memastikan dia akan memenangi k3s ini,” kata Nurul Hafidzah.

Zarina diberi peluang membela diri.

Sebelum ini media melaporkan Fara atau nama sebenarnya Nurfaralinah Md Yunus menang sam4n m4lu atau fitn4h ke atas Zarina yang difailkan peguamnya pada Januari tahun lalu.

Susulan itu Zarina memfailkan permohonan membatalkan penghakiman di Mahkamah Tinggi Seremban pada 24 Jun 2020.

 

Kami akan memastikan beliau akan memenangi k3s ini.

NURUL HAFIDZAH

PEGUAM

Menurut peguam, terdapat 1su berbangkit terhadap keputusan berkenaan.

“Zarina mend4kwa dia tidak menerima salinan sam4n secara peribadi dan menyangkakan peguam terdahulu telah membela nasib usahawan media sosial itu.

“Dia menyangkakan peguam yang dilantik terdahulu telah melindungi haknya dan mengusahakan untuk memenangi k3s tuntutan fitna4h tersebut sehinggalah berita kemenangan Fara diterbitkan oleh pihak media pada 5 Jun tahun lalu.

“Apabila Zarina menghubungi peguam tersebut, ahli keluarga peguam itu memaklumkan bahawa peguamnya diser4ng str0k dan firma guaman telah pun ditutup beberapa bulan,” katanya.

Akhirnya Zarina melantik barisan peguam yang baharu bagi mewakilinya selepas mendapatkan kepastian daripada mahkamah bahawa terdapat sam4n dan penghakiman bagi k3snya itu.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://www.mstar.com.my/spotlight/sensasi/2021/03/01/fara-mendoza-belum-menang-zarina-anjoulie-dapat-perintah-bela-diri-kes-fitnah

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Peguamnya diser4ng str0k…” Fara Mendoza belum menang, Peguam Zarina Anjoulie dedah apa yg terjadi"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*