Ibu Hannah Delisha up lagi sekali puisi berkias, sekali kena hent4m dgn netizan

PERMOHONAN maaf Hannah Delisha berhubung kontr0versi membabitkan perkahwinan dan mas4lah keluarga nampaknya masih belum dapat mered4kan keadaan.

Ia susulan ibunya, Noor Ashikin Ahmad muncul dengan nukilan puisi terbaharu yang dipercayai ditujukan kepada anaknya itu.

Namun kali ini netizen berharap agar Noor Ashikin tidak terus berkias di media sosial kerana ia akan terus mengvndang pelbagai tel4han dan andaian tidak tepat.

“Kesian dekat Hannah Delisha, sebelum ini nama dia elok sahaja. Tak pernah tercalit sebarang kontr0versi, baru semalam tengok IG Story dia, mohon maaf dekat peminat atas semua yang terjadi kebelakangan ini.

Antara komen yang ditinggalkan netizen di Instagram Noor Ashikin.

“A1b keluarga jangan dijaja, selesaikan la antara kamu berdua. Yang tahu jadi umpatan yang tak tahu jadi fitn4h. Puncanya daripada seorang yang mula membuka a1b keluarga.

“Apa-apa pun moga dipermudahkan semua urusan, moga hubungan ibu dan anak menantu kembali bertaut semula hingga ke jannah, amin,” kata netizen.

Menerusi posting terbaharu di Instagram, Noor Ashikin mengajak orang ramai sama-sama berfikir mengenai pelbagai persoalan yang timbul di fikirannya.

A1b keluarga jangan dijaja, selesaikan la antara kamu berdua.

“Apakah perasaan sang ibu dalam Hikayat Antah Berantah? Apakah sebab, asbab dan musabab yang beliau itu tidak merestui pernikahan sang anak dan pilihan anaknya itu?

“Kenapa dan mengapa beliau tidak merestui perhubungan mereka sebelum bernikah? Adakah ia kerana ada al-kisah yang membelenggu yang terjadi semasa sang anak dan pasangannya belum bernikah lagi?

“Adakah sang ibu dan keluarga terdekatnya tahu sang anak dan pasangannya itu telah berkahwin dan bila sebenarnya mereka berkahwin,” kata Noor Ashikin.

Ibu Hannah kerap menggunakan puisi kiasan dalam menyampaikan isi hatinya.

Sejak awal minggu ini nama Hannah atau nama sebenarnya Hannah Adlina Blackburne Birch, 25, hangat diperkatakan bermula dengan dakw4an perkahwinannya dengan aktor Singapura, Imam Shah, 32, tidak mendapat restu ibu aktres itu.

Selepas itu timbul pula dakw4an kononnya dia menyembunyikan perkahwinan yang dikatakan sudah pun berlangsung pada Februari 2020, setahun lebih awal daripada tarikh pasangan itu berkongsi foto majlis pernikahan bertarikh 18 Februari 2021.

Bukan itu sahaja, ibu mentua Hannah iaitu Mariana Yati turut mend4kwa menantunya itu berdepan masalah dengan ibu kandungnya sejak sekian lama.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : http://trendingsangat.pw/

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Ibu Hannah Delisha up lagi sekali puisi berkias, sekali kena hent4m dgn netizan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*