Agak-agaklah nak men1pu orang tua, barang RM600 kau ‘ketuk’ sampai RM8,000

Seorang pengguna Facebook meluahkan rasa ger4m selepas ayahnya yang berusia 70 tahun did4kwa telah dit1pu oleh sebuah syarikat yang menjual produk kesihatan di sebuah pasar raya di Wangsa Maju.

Difahamkan, ayah kepada Shanor Hijas telah diperdaya untuk membeli barangan dengan harga RM8,000 sedangkan harga yang sebenar cuma RM600. Memang kej4m!

Bukan sahaja harganya terlalu mahal, malah barang yang diterima juga tidak cukup seperti yang dijanjikan kerana kehabisan stok.

Abah saya kena sc4m dengan anak-anak muda ni. Dik, abah akak dah nak 70 tahun dik, sampai hati kau perkotak-katikkan abah akak dan suruh abah akak bayar air purifier dengan foot massage sampai 8k.

“Dah la foot massage tu dia tak bagi. Dia bagi 2 air purifier. Takda stok katanya!,” tulis Shanor dalam nada kesal.

Katanya, jurujual turut menjanjikan pelbagai barangan percuma namun, semua itu hanyalah dvsta semata-mata demi melariskan jualan mereka.

Bercerita lebih lanjut, Shanor bersama adiknya mengambil keputusan untuk berjumpa dengan jurujual tersebut.

Tetiba darah bertukar jadi karnivor. Lari keluar opis, ajak adik akak, pi amek abah, bawak balik ke mall itu. Ghhrr…selamber sangat muka korang ni eh. Tak ada rasa bersalah kat orang tua langsung.

“Akak tinggal tak tampar je muka kau dua orang tadi. Adik akak tu smpai kembang-kembang perut tah4n m4rah tau. Kenangkan abah asyik bisik kat aku ‘sabar…bincang elok-elok’. Fuhh.. mengucap jap,” katanya.

“Pesan kat mak abah kita naa. Depa-depa ni ada ja kat market-market, menunggu m4ngsa orang-orang tua cam mak abah kita. Semoga keluarga kita sentiasa di bawah lindungan-Nya,” katanya.

Sumber: Shanor Hijas

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : http://trendingkini.pw/

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Agak-agaklah nak men1pu orang tua, barang RM600 kau ‘ketuk’ sampai RM8,000"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*