[VIDEO] Badan Tiba-Tiba ‘Bergoyang’, Dir4suk J1n Dalam Kereta, Wanita Rayu Bantuan 10 Tahun Kena S1hir

Seorang wanita ded4h dirinya terkena sih1r dan sehingga kini masih belum sembuh. Perkongsian tersebut mendapat perhatian netizen yang rata-ratanya tumpang simp4ti nasib dialami wanita tersebut. Bayangkan 10 tahun sudah wanita ini terkena s1hir ini, seks4nya..

Dir4suk j1n

Dah 10 tahun kena s1hir, badan makin lem4h dan tak boleh beranak. Hubungan laki bini p4nas sokmo.

Menurut wanita ini, secara tiba-tiba dia dimasuki jin di dalam kereta ketika melalui sebuah bukit. Video berdurasi kurang dari seminit itu memaparkan wanita tersebut seperti dir4suk menger4ng sambil menadah tangan. Sedihnya tengok bagaimana wanita ini bertahan mel4wan s1hir ini selama 10 tahun.

Dah habis beribu

Da berub4t merata. Abis beribu. Jadi saya pikir mungkin ada peluang untuk sembuh. Tolonglah saya.

Tambahnya lagi, dia sudah berubat di merata tempat namun masih tidak sembuh. Dia sengaja memuat naik video tersebut di TikTok agar orang ramai boleh membantu mer4wat penyak1tnya. Di ruangan komen, beberapa individu kongsi nama-nama ustaz yang boleh mer4wat. Tak kurang juga berkongsi pengalaman yang sama dialami seperti wanita ini.

Mak saya pun dok berub4t dari tahun 1990 sampai ke sekarang berkaitan s1hir. Alhamdulillah baru-baru ini berub4t kat ustaz Yusof di kubvr panjang, dengan izin Allah pulih.

Wanita ini turut berharap agar orang ramai mendoakannya pulih dari s1hir ini. Semoga urusan beliau dipermudahkan.

Sumber : Nurul Adelina

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://ohbulan.com/

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] Badan Tiba-Tiba ‘Bergoyang’, Dir4suk J1n Dalam Kereta, Wanita Rayu Bantuan 10 Tahun Kena S1hir"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*