Wanita ini terkilan bila mak mertua control semua duit suami, isteri tak merasa nafkah zahir selama setahun

Tidak dinafikan bagi setiap anak lelaki, ibu adalah 1nsan yang perlu ditaat1 sehingga ke akhir hay4t mereka. Namun apabila sudah berkahwin, tanggvngjawab akan beral1h kepada isteri dan anak-anak.

Namun, sudah banyak kisah kita dengar apabila si anak meleb1hkan ibu sehingga nafk4h isteri teraba1. Seperti kisah tvlar di TikT0k ini, seorang wanita mended4hkan perkahwinan hanya bert4han setahun sahaja.

VIDEO :

Seperti kita tahu, meskipun wanita bekerja namun suami perlu melaksanakan tanggungjawab nafk4h. Bagaimanapun, wanita ini berkata suaminya tidak pernah memberikan nafk4h sepanjang berkahwin.

Lebih kes4l, wanita itu memberitahu mentuanya yang mengaw4l urvsan suaminya. Kata wanita itu lagi, dia juga dipernah dianggap men4ntu oleh mentvanya.

Perkongsian wanita itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang mel4bel suaminya sebagai ‘anak emak’ sehingga urvsan rumah tangga juga dikaw4l oleh ibu.

Tidak kurang juga ada yang mengat4kan mungkin sudah tiada jodoh dan tiada guna bert4han jika tidak bahagia. Malah, ramai mendoakan wanita itu bertemu dengan jod0h lebih baik selepas ini.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

SUMBER: TikTok / mb

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Wanita ini terkilan bila mak mertua control semua duit suami, isteri tak merasa nafkah zahir selama setahun"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*