“Saya Berhak Untuk Bahagia, Syukur Sudah Keluar Dari Hidupnya” – Suami Serina

Sejak minggu lalu hang4t diperkatakan mengenai penikahan pelakon Serina Redzuawan dengan seorang pegawai polis berpangkat inspekt0r dikenali sebagai Meor Muhammad Aidid Meor Jamaluddin.

Menafikan Serina pvnca keret4kan rumah tangganya dengan Nur Hamizah Shaffee, Aidid berkata hubungannya bekas isteri sudah lama bermaslah dan hambar.

“Serina bukan punca keruntvhan rumah tangga kami kerana terus terang, hati saya ini sudah lama tertutup buatnya (Hamizah).

“Satu fakta yang saya tak boleh naf1kan, sewaktu bernikah dengan Serina, Hamizah masih lagi isteri saya. Namun tidak t1mbul soal berm4du kerana kami bercera1 secara sah pada 9 Mac lalu,” katanya.

Dalam pada itu, Aidid turut meminta bekas isterinya itu berhenti menyal4hkan Serina. Aidid berkata dia berhak untuk bahagia dan melvahkan rasa syukur sudah beb4s daripada bekas isterinya.

“Saya kenal Serina sekitar setahun lalu. Saya berhak untuk bahagia dan ada masa depan yang lebih baik dan bersyvkur kerana sudah keluar dari hidupnya dan bekas keluarga mentua yang sering mempergvnakan saya untuk kepentingan perniagaan kolej mereka.

“Jadi berhentilah berpura pura jadi m4ngsa. Tak perlulah sampai tahap nak buka cerita lama dan mencari perhatian media. Hentikan segala t0hmahan dan hormati kerjaya saya sebagai polis,” katanya.

Jumaat lalu, Serina mengumumkan perkahwinannya menerusi Instagram. Bagaimanapun, bapanya Chef Wan berkata pernikahan anaknya itu langsung tidak diketahuinya dan mendakwa Serina berkahwin di Thailand.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:rotikaya

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Saya Berhak Untuk Bahagia, Syukur Sudah Keluar Dari Hidupnya” – Suami Serina"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*