[VIDEO] “k4fir y4hvdi balik dari men1pu dunia” menari keseronokan – Zul Handyblack

Kebelakangan ini kita boleh lihat perubahan yang ketara mengenai berita tentang kes cov1d 19 yang diberitakan sebagai “kes pen1puan” oleh pihak yang tidak bertanggungjawab.

Setiap hantaran mengenai kes cov1d yang dimuatnaik oleh pelbagai laman sosial, akan dihujani oleh pelbagai kec4man dan terus terangnya akan mendapat kec4man oleh netizen.

Hari ni satu hantaran di platform instagram milik seorang pelakon yang dikenali sebagai ZulHandyBlack telah memuatnaik satu video yang memaparkan beberapa orang yang memakai pakaian sut frontliner yang menari keseronakan setelah turun dari sebuah kenderaan yang seperti ambulans.

Walaupun tidak diketahui kesahihan video tersebut tetapi video tersebut mendapat 55,000 tontonan sejak dimuatnaik.

Video:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @zulhandyblack

Seperti yang diketahui video tersebut adalah rakaman dari luar negara berdasarkan beberapa detail yang terdapat pada video tersebut.

Pelaksanaan PKP yang silih berganti dan tidak menampakkan hasil yang begitu jelas (jumlah kes yang tidak menurun dengan ketara) menyebabkan ramai rakyat sudah mula ragu2 terhadap kerajaan.

Setakat ini kami hanya mampu menyeru supaya sama-samalah kita berdoa semoga kita semua mampu bertabah dan berjuang bersama-sama barisan hadapan dalam menghadapi per4ng yang masih belum kita menang.

Sumber : Ig zulhandyblack

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://www.keramatviral.com/2021/04/28/k4fir-yahvdi/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] “k4fir y4hvdi balik dari men1pu dunia” menari keseronokan – Zul Handyblack"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*