“Jauhnya Ambik Vksin Sampai Ke Ipoh” -Eina Azman Did4kwa Potong Barisan, Ambil Vksin Di Ipoh

Tiada angin tiada rbut, kcoh perkongsian seorang individu di media sosial mengenai pelakon Datin Eina Azman yang didkwa memotong barisan untuk mendapatkan vksin Pfizer.

Malah, individu itu turut mendkwa Eina mendapatkan vksin di Ipoh sedangkan pelakon itu menetap di Kuala Lumpur. Difahamkan, Eina juga ada memuat fotonya selepas menerima vaksin.

Menurut individu itu lagi, untuk mendapatkan kepastian mengenai perkara berkenaan hasil tinjauan mendapati ada beberapa netizen turut mempersoalkan perkara sama di ruangan komen perkongsian pelakon itu.

Tidak kurang juga, ada netizen berpendapat tidak adil jika benar pelakon itu memotong barisan untuk mendapatkan vaksin Pfizer.

Kata individu lagi, tidak lama kemudian Eina bertindak memadam perkongsiannya itu. Dakwanya lagi, perkongsian Eina di Insta Story memaparkan perjalanannya ke Ipoh juga turut dipadam.

Dalam pada itu, individu itu berkata dia mahu penjelasan Eina berhubung perkara berkenaan kerana merasakan tidak adil jika benar dakwaan tersebut memandangkan ramai golongan yang lebih memerlukan suntikan Pfizer.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Rotikaya

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Jauhnya Ambik Vksin Sampai Ke Ipoh” -Eina Azman Did4kwa Potong Barisan, Ambil Vksin Di Ipoh"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*