[VIDEO] “Ayah Kesat Air Mata Atas Jalan,” -Lihat Anak Baru K4hwin Pergi Ikut Suami

Hati bapa mana yang tidak sebak apabila melihat anak gadisnya kini bergelar isteri orang. Walaupun tidak menunjukkan rasa sedih melepaskan anak tersayang, namun jauh di lubuk hati mereka pasti merasakan hal tersebut.

Hal ini samalah seperti perkongsian yang dibuat oleh seorang pengguna TikTok dikenali sebagai Sal apabila memuat naik momen perpisahan kakaknya yang akan mengikut suami selepas berumah tangga.

Selama 29 tahun hidup, bapanya begitu rapat dengan kakak sehingga amat berat untuk melepaskan anak perempuannya pergi.

Walaupun gembira diatas perkahwinan tersebut, namun bapanya terlihat muram apabila kakaknya bersalaman untuk berangkat memulakan kehidupan di Shah Alam bersama suami.

@kosmetiksalsal

Reply to @abobshahri bengkak dh mata ni…tak leh nk tahan sebak

♬ original sound – Kosmetik Sal Sal

Bapanya juga sempat menitipkan pesan kepada menantunya supaya menjaga anaknya dengan baik dan mendoakan mereka bahagia hingga ke Jannah.

@kosmetiksalsal

Balas kepada @nurulafiahfatihah semoga bahagia hingga ke jannah..amin..

♬ bunyi asal – Kosmetik Sal Sal

Ketika kereta menantunya sudah bergerak pergi, bapanya telah pergi ke jalan dan memandang dari jauh kereta bergerak sebelum mengelap air mata menggunakan tuala di bahu.

@kosmetiksalsal

kasihnya ayah hingga ke mati#sumpah aku koyak# hakikat yg harus kita lalui sebagai ibu dan ayah#kosmetiksalsal hati koyak

♬ bunyi asal – Puan Montel

Perkongsian tersebut nyata membuatkan warganet turut berasa sebak melihat situasi berkenaan. Rata-rata mereka meninggalkan komen dengan menzahirkan rasa hiba mengenangkan bapa mereka.

Ada juga yang mempunyai kisah sama seperti yang dikongsikan oleh pengguna TikTok itu dan memahami momen yang begitu berat tersebut apabila melangkah ke fasa yang baru.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://www.motifviral.dnqj.my/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] “Ayah Kesat Air Mata Atas Jalan,” -Lihat Anak Baru K4hwin Pergi Ikut Suami"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*