‘Baru Je Kahwin, Tiba-Tiba Mengandung?’ – PersoaI Usia Kandungan, lni Respon ‘Padu’ Ayda Jebat Buat Netizen

Sebelum ini, penyanyi dan pelakon terkenal iaitu Ayda Jebat mengumumkan dirinya kini sedang hamil anak pertama bersama suami, Nabil Mahir.

Tetapi lain pula yang jadinya apabila ada netizen seolah-olah mempersoalkan tentang usia kandungan Ayda Jebat.

Baru-baru ini kecoh di Twitter mengenai satu tweet yang ditulis oleh seorang individu ini yang seakan mempersoalkan usia kehamilan Ayda Jebat dengan mendakwa penyanyi ini baru sahaja mendirikan rumah tangga pada bulan Januari lalu. Perkongsian itu telah mengundang pelbagai reaksi daripada netizen sehingga tuan badan sendiri iaitu Ayda Jebat tampil memberi respon.

Aku rasa mcm ayda jebat baru je kahwin tapi ttbe ngandung dah ke senanya dia dah lama kahwin aku je tak perasan?

Meskipun begitu, penyanyi lagu Pencuri Hati ini dilihat langsung tidak melatah dan hanya memberikan respon ringkas sahaja dengan meminta individu terbabit membuat kiraan sendiri tentang tarikh perkahwinan dengan usia kandungannya kini. Menurut Ayda, dia dan suami telah bernikah pada 1 Januari 2021 yang lalu dan hari ini (12 Jun 2021) usia kandungannya sudah mencecah 5 bulan 2 minggu.

Tidak terhenti di situ, Ayda sempat memuat naik satu lagi perkongsian dengan memberi peringatan kepada orang ramai supaya sentiasa bersyukur, cermin diri sendiri selain perlu menjalani kehidupan masing-masing.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: obulan

Apa komen anda?

Be the first to comment on "‘Baru Je Kahwin, Tiba-Tiba Mengandung?’ – PersoaI Usia Kandungan, lni Respon ‘Padu’ Ayda Jebat Buat Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*