Usahawank0smetik did4kwa nak pvkul anak dgn kayv hoki, sekali anak dia muat naik satu status di FB

PETALING JAYA: Usahawan kosmetik yang sebelum ini disi4sat kerana mempersend4kan agama Islam kali ini didakwa mem.ukul anak perempuannya kerana berang dengan status WhatsApp yang dimuat naik remaja berkenaan.

Remaja berusia 16 tahun itu dipercayai turut dipukul bapa ti.rinya dalam kejadian pada 4.30 petang semalam di rumah mereka di Kampung Pauh, Pasir Mas, Kelantan.

Mngsa yang mengalami bengk4k pada bahagian kiri kepala, luk.a pada bahagian dalam pipi dan leb4m pada beberapa anggota badan menerima r4watan di Hospital Raja Perempuan Zainab II, Kota Bharu, kata Ketua Polis Daerah Pasir Mas Mohd Nasaruddin M Nasir.

Beliau berkata, sebelum kejadian, mngsa dipanggil keluar dari bilik oleh ibunya yang tidak berpuas hati dengan status WhatsApp berkenaan.

Dia kemudian dim4rahi ibunya dan dit4mpar oleh bapa tirinya beberapa kali.

“Selepas itu wanita berkenaan bertindak mem.ukul kepala anaknya menggunakan tangan. Ibu remaja itu kemudian cuba memu.kul mngsa dengan kayu hoki namun dia sempat melarikan diri.

“Siasatan awal mendapati kej4dian itu berpu.nca daripada status yang dimuat naik mngsa mengenai ibunya yang mengungkit mengenai soal harta, selain (si ibu) turut mem4rahi remaja berkenaan kerana tidak bekerja,” kata Nasaruddin, menurut laporan Kosmo.

Bagaimanapun ibu dan bapa tiri.nya, kedua-duanya berusia 33 tahun, tidak mengeluarkan sebarang ugut4n jen4yah semasa kej4dian, tambahnya.

Status yang dimuat naik mngsa kemudian telah dip4dam, kata Nasaruddin.

Anak ceritakan pa yang berlaku

Dalam pada itu, anak kepada ushawan terbabit tampil memuat naik status di facebook milik beliau menceritakan apa sebnarnya yang berlaku

“Pada tarikah 14/6/2021 pukul 4:00 pm . Mama pergi ketuk pintu bilik dan sy keluar dari bilik , Bapa tiri saya suruh saya duduk di atas kerusi . Mama dan bapa t.iri saya m4rah kerana saya buat status whatssap tentang mama . Bapa ti.ri saya menarik dan lalu men4mpar saya mengunakan tangan kerana saya lari dari mama . Dia memu.kul saya time suami saya keluar cod dan suami saya tidak tahu apa yang saya lakukan .

Mama saya mem.ukul saya di kepala menggunakan telefon iphone 12 pro max sebanyak 2x dan menyep4k saya di bahagia tekak kiri . Mama dan bapa tiri saya m4rah saya lagi dan lagi . Lepas itu , mama saya ambil kayu hoki untuk memu.kul saya dan saya lalu mel4rikan diri , Mama menghayunkan kayu hoki dekat saya tetapi saya lari berada di sebalik meja . Lepas itu , bapa ti.ri saya ugu.t suami saya kalau suami saya bawak saya l4ri dari rumah bapa tiri saya bagitau akan membuat rep0rt kes r0gol dan mama saya bagitau kalau suami saya bawak keluar selangkah keluar pagar dari rumahnya dia akan suruh bercer4i . Mama saya tanya saya ” mung nak duduk nge toktuo mung ko ? ” Lepasty dia menyuruh bapa ti.ri saya menggambil hanger untuk memu.kul saya jika saya mengatakan ” YA ” untuk tinggal bersama mertua saya .

sekian dari saya , saya ingin keadilan untuk saya sebagai anak yang ter4naiya . Sejak dari kecil lagi saya dipu.kul dengan mama dan bapa ti.ri saya .”

Mngsa yang sudah berkahwin tinggal bersama suami, ibu dan bapa tir.inya di rumah tersebut.

Kedua-dua suspek ditahan pada 9 malam tadi bagi membantu si4satan, kata Nasaruddin.

Kes disiasat mengikut Seksyen 324 Kanun Keseks4an dan Seksyen 323 Kanun Keseks4an kerana dengan sengaja mendatangkan keceder4an.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Trendingsangat.pw

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Usahawank0smetik did4kwa nak pvkul anak dgn kayv hoki, sekali anak dia muat naik satu status di FB"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*