[VIDEO] SaIah Guna Lagu Tidak Sen0noh Pada Video Instagram, Uyaina Arshad Moh0n M4af Pada Peminat

Sekarang ni ada bermacam-macam lagu yang viral di aplikasi TikTok sehingga membuatkan ramai turut terjeb4k dengan trend lagu tersebut tetapi hakikatnya adakah kita tahu maksud di sebalik lirik berkenaan?

Pengacara Uyaina Arshad telah membuat permohonan maaf akibat kekhilafan beliau menggunakan lagu berjudul Touch It nyanyian Busta Rhynes yang terdapat unsur luc4h di sebalik lagu tersebut.

Uyaina telah menggunakan lagu itu pada satu posting di laman Instagram miliknya sebelum ditegur oleh seorang wartawan tempatan.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by UA (@uyainaarshad)

Dalam masa yang sama, Uyaina turut sempat menitipkan pesanan kepada pengikutnya di laman Instagram supaya menjadi lebih berhati-hati sebelum menggunakan sebarang lagu.

Posting berkenaan telah dibanjiri dengan komen positif pengikutnya yang turut memuji tindakan Uyaina menyebarkan fakta berkenaan lagu itu.

Harapnya kita semua boleh jadikan ia sebagai iktibar, sebelum nak sesuatu lagu tu pastikan tahu apa maksud disebalik lirik yang digunakan.

Sumber foto dan video: Instagram Uyaina Arshad

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : hotfm

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] SaIah Guna Lagu Tidak Sen0noh Pada Video Instagram, Uyaina Arshad Moh0n M4af Pada Peminat"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*