[VIDEO] “Saya Hanya Serah Pada Tuhan” – Pakcik Yang Did4kwa Dih1na Instafamous Akhirnya Bersuara!

Warga emas yang did4kwa telah dih1na oleh seorang instafamous lelaki akhirnya tampil bersuara.

Menerusi satu video yang tular di media sosial, warga emas tersebut berulang kali mengucapkan terima kasih kepada orang ramai.

“Ya terima kasih banyak, saya tak boleh balas, saya hanya serah pada Tuhan.

“Ya dia betul, bukan Tuhan mengubah nasib kita, kita ubah sendiri nasib kita,” katanya ringkas.

Video pendek berdurasi 13 saat itu ternyata membuatkan ramai netizen sebak apabila warga emas itu kelihatan sugul dan sedih.

“Sabarlah pakcik, dunia penuh dengan kekej4man”

“Kesiannya pakcik dih1na macam tu, sabar ya”“Dia seb4k maybe pertama kali orang ambil peduli pasal dia, sedih weh,” tulis beberapa netizen.

Rakaman tersebut telah mencetvskan rasa m4rah netizen apabila usahawan terbabit mengungkapkan sepotong ayat, “Masa muda dulu menyes4l tak?” dengan nada yang dikatakan begitu sombong dalam sesi program keusahawanan dan motivasi sebahagian gelandangan di Kuala Lumpur baru-baru ini.

Netizen juga turut menggesa orang ramai agar memb0ikot jenama fesyen dan produk yang dikeluarkan oleh Instafamous itu bersama isterinya.

Antara yang turut menyuarakan ketidakpuasan hati itu termasuklah pelakon terkenal, Aaron Aziz.

Sekadar info, susulan daripada video yang tular berkenaan, Ketua Polis Daerah Dang Wangi, ACP Mohamad Zainal Abdullah memaklumkan pihak polis telah memanggil lelaki terbabit dan dia dikenakan komp4un kerana melanggar prosedur operasi standard (SOP).

Usahawan tersebut yang juga suami kepada pemilik butik pakaian wanita terkenal itu dikenakan komp4un sebanyak RM1,500 kerana tidak memakai pelitup muka.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://gempak.com/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] “Saya Hanya Serah Pada Tuhan” – Pakcik Yang Did4kwa Dih1na Instafamous Akhirnya Bersuara!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*