Disoal kenapa selalu guna hashtag ‘Akak Troli’, rupanya ini penyebab

Rasanya buat pengguna media sosial pasti pernah menyaksikan satu rakaman video yang tular akibat seorang gadis yang teruja berakhir tr4gedi gara-gara bermain dengan troli.

Gadis tersebut selepas bermain troli tidak semena mena terjatuh dan video terbabit ternyata hangat tular di media sosial.

Akak troli

Walau bagaimanapun melalui ruangan aplikasi TikTok nampaknya gadis tersebut membuatkan netizen menggamit memori selepas seorang pengguna TikTok atas nama Nelysa Norazlan memuat naik video itu.

Lalu ia menjadi tumpuan umum apabila difahamkan gadis berkenaan yang menerima pertanyaan kenapa dia selalu menggunakan hashtag ‘Akak troli’.

Pun begitu, rupanya inilah sebab dia bertindak menggunakan hashtag ‘Akak troli’ itu sehingga penerangannya, itu adalah dirinya mengundang lebih 300,000 tanda suka ditinggalkan buatnya.

Lalu selepas menerangkan hal itu bersama video yang tular sebelum ini, ramai akui terhibur lagi dengannya dan melalui ruangan komen di video itu, telatah gadis ini yang tidak semena mena jatuh troli mendapat ribuan respon ramai yang turut berseloroh kepadanya.

“Nak gelak rasa bersalah pulak hm hahahaha”

IMG_20210729_090605

“Woi aku tengah berak sekarang ni tiba-tiba video ni lalu dekat FYP…”

IMG_20210729_090626

“Saya tak sedar saya terplay sampai 6x punya fokus part tergeleceh kaki punca troli jatuh”

Akak troli

Sumber : TikTok

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Disoal kenapa selalu guna hashtag ‘Akak Troli’, rupanya ini penyebab"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*