[VIDEO] Tauke Jambu Akhirnya TampiI Bvka Mvlut Isv TvIar Dkwaan K4hwin Lagi

Beberapa hari lepas, tuIar di media sosial berkenaan beberapa video memperlihatkan peIawak terkenal, Tauke Jambu berpakaian nikah disamping seorang wanita yang turut berbusana sed0ndon.

Ramai yang membuat spekuIasi bahawa Tauke dan wanita tersebut yang dikenali sebagai Shu telah bernikah memandangkan masing-masing bergambar di hadapan sebuah masjid.

Artikel Berkaitan: [VlDEO] Lelaki Berbaju Nikah Mirip Tauke Jambu TuIar, Warganet Tanya Kahwin Lagi Ke?

Walau bagaimanapun, tiada sebarang penjelasan daripada kedua-dua belah pihak dan ia seakan menjadi tanda tanya kepada warganet berhubung rumah tangga Tauke dengan isterinya, Nadia Mohd Effendi.

Majlis mendapat restu isteri.

Namun begitu, menerusi temu bual bersama Mstar, Tauke dan wanita yang dikenali sebagai Shu telah tampiI menjelaskan hal sebenar.

Menurut peIawak itu, memang benar dia yang berada di majlis pernikahan tersebut dan apa yang dilakukannya mendapat restu daripada isterinya, Nadia.

Atas desakan warganet, umum hal sebenar.

Menurut Tauke lagi, dia tldak berniat merahsiakan perkara tersebut namun berasa tidak selesa memandangkan sudah beberapa kali berkahwin. Akan tetapi, atas desakan daripada warganet, dia ikutkan sahaja kehendak mereka yang ingin mengetahui hal tersebut.

Hubungan semua baik-baik saja.

Dalam pada itu, wanita yang dikenali sebagai Shu itu juga menyatakan yang dia sama sekali tidak mempunyai masalah dengan perkahwinan ini kerana hubungannya dengan isteri Tauke juga baik-baik sahaja.

Isteri redha dengan majlis, tapi tak jawab soalan tentang dimadukan.

Ditanya perihal penerimaan isterinya apabila dimadukan, Tauke memaklumkan yang Nadia meredhai majlis tersebut dan sangat beruntung mempunyai isteri yang baik sepertinya. Namun, dia sama sekali tidak menjawab sama ada isterinya redha ataupun tidak jika dimadukan.

Dia juga menjelaskan tiada sebarang masalah antara mereka dalam perkahwinan ini dan semuanya dalam keadaan damai.

Sebelum ini, tuIar di media sosial berkenaan video-video Tauke Jambu yang didkwa telah bernikah lagi dengan seorang wanita bernama Shu.

Wanita itu juga sebeIum ini pernah viraI susulan kontr0versi sehingga mendapat perhatian ramai terutamanya pengguna TlkTok.

VIDEO:

Sumber:DBongkar, OMM, Mstar (Ali Toupan Rajali)

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : https://www.dnq.pw

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] Tauke Jambu Akhirnya TampiI Bvka Mvlut Isv TvIar Dkwaan K4hwin Lagi"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*