“Mana ada Ingk4r SOP…”-Rasya Rizrose Ded4h H4l Sebenar Y4ng Terj4di di Majlis Resepsi Uqasha

Kini Uqasha Senrose dan Kamal Adli berada di Tanah Suci bagi menunaikan ibadah umrah, namun kontroversi tercetus setelah tularnya video di sepanjang majlis resepsi serta malam berinai mereka.

Berlangsung meriah pada 15 Disember di Genting Highlands, pihak polis (PDRM) juga sahkan telah membuka kertas siasatan setelah laporan dibuat atas dakwaan ada unsur-unsur mengingkari SOP PPN Fasa 4.

Akan tetapi, pihak berkuasa membuat keputusan untuk menunggu pasangan selebriti berkenaan menyelesaikan dahulu ibadah umrah buat masa sekarang. Sehinggalah proses kuarantin sudah selesai nanti, siasatan lanjut akan dibuat selain memanggil beberapa pihak lain yang terlibat seperti tetamu dan juga pemilik lokasi majlis.

Tidak ketinggalan, Michael Ang yang sebelum ini sempat memuat naik rakaman sekitar majlis itu juga mengatakan tiada masalah bagi memberikan kerjasama.

Tegas pengarah dan penerbit ini, hingga kini tiada langsung berita tetamu yang hadir disahkan positif c0v1d-19 apalagi mereka semua sudah menjalani ujian saringan serta mengimbas MySejahtera tatkala diundang ke resepsi terbabit dahulu.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Michael Ang (@michaelang38)

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Michael Ang (@michaelang38)

Raysha Rizrose, adik kepada Uqasha turut menafikan wujudnya dakwaan tidak mematuhi SOP sekali gus mendedahkan hal sebenar. Paparan kelibat tetamu yang tidak memakai mask berlaku sekejap sahaja memandangkan ketika itu mereka baru selesai membuat sesi photoshoot bersama pengantin.

Dengan bilangan jemputan yang begitu terhad, dia yakin semuanya ada kesedaran untuk sentiasa berjaga-jaga.

Sumber:Kisah Dunia

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : https://www.dnq.pw/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Mana ada Ingk4r SOP…”-Rasya Rizrose Ded4h H4l Sebenar Y4ng Terj4di di Majlis Resepsi Uqasha"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*