“Jgnlah Terus ‘Bantai’..” Isteri Fizo Omar Buka Cerita Sebenar Penerimaannya Terhadap Anak Tiri

“Maryam sangat rapat dengan saya, tidak logik jika saya sanggup tinggalkan dia seorang diri.”

Demikian respon pelakon dan usahawan Fizo Omar selepas didkwa mengabaikan anaknya, Wan Maryam, 5, ketika bercuti di sebuah taman tema di Johor Bahru, Johor baru-baru ini.

Fizo atau nama sebenarnya Wan Hafizol Wan Omar, 36, memberitahu kesemua permainan di taman tema tersebut direka khusus untuk kanak-kanak dan sememangnya tidak masuk akal jika anaknya dibiarkan bersendirian.

“Saya bawa anak ke taman tema tersebut yang sememangnya tempat kanak-kanak dan logik ke kalau nak tinggalkan dia seorang diri

“Kami pergi ke sana seramai tujuh orang dan masuk akal ke kalau dia dibiarkan seorang diri, manakala kami semua slbuk bermain?” katanya.

Enggan mengeruhkan lagi keadaan, Fizo menegaskan tidak akan membalas sebarang kenyataan yang dikeluarkan oleh bekas isterinya bagi mengelakkan lebih banyak salah faham.

FIZO juga yakin hubungan antara isterinya, Fazeera dan Maryam juga sangat baik.

Pelakon drama Rindu Awak Separuh Nyawa berkenaan juga berharap orang ramai khususnya netizen tidak terus mengecam dan memberinya ruang yang sepatutnya kepada bekas isterinya, Mawar Karim.

“Itu sajalah jawapan saya dan tak mahu membalas mana-mana kenyataan pihak lain.

“Jadi, rasa-rasanya orang pun tahu menilai dan saya sendiri tidak sempat nak lihat media sosial, ada juga mendengar orang bercakap mengenai hal ini serta ramai juga netizen memberi pandangan. Terima kasih untuk semua pandangan dan nasihat yang diberikan.

“Saya maafkan dia dan mohon netizen tldak menghentam dan terus menghkum dia, mungkin kerana terlalu beremosi,” ujarnya.

Terbaru, Fazeera memuat naik satu video ke Instagram yang memaparkan detik bercuti dengan keluarganya di taman tema itu.

The happiest person is the person who appreciates everything around them. I gratitude for every moment in my new journey of life. I’m so content and grateful for having all the new family members especially Maryam. I seldom post about my personal life especially about own family but it does not measure how much I love them! Thanks @legolandmalaysia for having us so that our family can get bonded while enjoying our joyful moment to be kept in the memory. Bookending the moments of our underwater dinner together with my beloved husband and endearing daughter! ❤️

Melalui kapsyen pula, dia meluahkan rasa syukur kerana dikurniakan ramai ahli keluarga baru selepas berkahwin dengan Fizo Omar terutamanya Maryam.

Walaupun dia akui jarang berkongsi tentang kehidupan peribadi terutamanya melibatkan keluarga ke media sosial, namun ia bukanlah mengukur kasih sayangnya terhadap mereka.

Turut meleraikan persoalan ramai, anak kelahiran Kota Bharu, Kelantan itu menjelaskan hubungan Maryam dengan isterinya, Fazeera Nazri Aziz sangat rapat.

“Sebagai bapa, saya tidak akan abaikan anak sendiri sedangkan Maryam sangat rapat dengan saya. Saya nak ke tandas pun dia nak ikut saya.

“Dia juga sangat rapat dengan isteri saya, Fazeera Nazri Aziz yang dipanggil sebagai ummi.

“Jadi benda ini pun memang tk maksud akal dan itu pandangan dia, apapun janganlah terus menghentam dia,” katanya lagi.

Terdahulu, Mawar memuat naik beberapa hantaran InstaStory memberi bayangan percutian anaknya bersama Fizo tidak seindah yang ditunjukkan dalam media sosial.

Paling mencvri perhatian ialah apabila Mawar menerima sekeping gambar daripada seorang individu memaparkan Maryam dilihat berdiri bersendirian di taman tema tersebut.

Tidak terhenti di situ, dia turut meluahkan rasa kecewa dan risau apabila Maryam menyebut perkataan sad (sedih) selepas pulang bercuti dengan bapanya.

Untuk rekod, Mawar mendirikan rumah tangga bersama Fizo pada November 2013 sebelum disahkan bercerai pada 10 Julai 2019.

Hasil perkahwinan, mereka dikurniakan seorang cahaya mata perempuan iaitu Maryam.

Sementara, Fizo kembali mencuri perhatian umum apabila mengumumkan selamat mendirikan rumah tangga dengan Fazeera yang juga seorang bekas pramugari pada 21 Oktober 2021 di Janda Baik, Pahang.

“Tak Tahu Hal Sebenar Jangan Mudah Menvduh” Dakw4an Sisih Anak, Fizo Omar Tampil Bersuara!

TAK masuk akal! Itu jawapan Fizo Omar atas dakwa4n bekas isterinya, Mawar Karim bahawa dia tidak memberi perhatian terhadap anak mereka Wan Maryam ketika bercuti di Johor, Ahad lalu.

Fizo atau nama sebenarnya Wan Hafizol Wan Omar, 36, berkata, sebagai bapa yang jarang berjumpa anak, dia pastinya memanfaatkan waktu yang ada bersama anaknya itu sebaik mungkin.

“Logik ke saya buat begitu? Semua tahu bagaimana rapatnya hubungan saya dengan anak.

“Bukan setiap hari dapat jumpa anak, jadi jika dapat bersama saya akan hargai setiap masa yang ada.

“Dia seorang sahaja anak saya, saya bercuti pun untuk dia,” jelas Fizo kepada mStar.

Bekas isteri Fizo, Mawar Kaarim bimbang apabila anak mereka mengadu sedih

Pada Isnin, Mawar berkongsi satu hantaran di Instagramstory luahan sedih anaknya.

Menurut Mawar, ada individu menghantar gambar Maryam keseorangan ketika bercuti bersama Fizo sekeluarga di sebuah taman tema di Johor.

Sementara itu, pelakon drama Rindu Awak Separuh Nyawa ini juga menegaskan hubungan Maryam dengan isterinya, Fazeera Nazri sangat baik.

Dia berharap orang ramai tidak terlalu cepat menilai hanya kerana sekeping gambar atau sebarang dakwaan yang belum tentu sahihnya.

“Maryam rapat dengan isteri saya, sekali lagi saya katakan tak logik jika dia diabaikan.

“Rasanya tidak perlulah saya membalas sebarang kenyataan tidak benar hanya kerana sekeping gambar. Orang tidak tahu hal sebenar secara tiba-tiba nak serang saya.

“Sebagai bapa saya menjalankan tugas dengan baik. Saya juga yakin jika saya tidak bertanggungjawab, Maryam tidak akan rapat dengan saya,” tambahnya lagi.

Fizo menjelaskan hubungan Maryam dan isterinya sangat rapat

Fizo dan Mawar mendirikan rumah tangga pada tahun 2013 namun bercer4i pada 2019.

Hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan seorang cahaya mata Wan Maryam yang kini berusia empat tahun.

Fizo berkahwin kali kedua dengan Fazeera pada Oktober 2021.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber :  https://earnsupport.com/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Jgnlah Terus ‘Bantai’..” Isteri Fizo Omar Buka Cerita Sebenar Penerimaannya Terhadap Anak Tiri"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*