[VIDEO] Rupanya Sama2 Latah, Gelagat Wafariena & Nazia Mustafar Buat Hal Cvri Perhatian Ramai

Melatah antara selebriti bukanlah satu yang asing lagi malah gelagat selebriti yang begitu sporting itu turut mengundang gelak tawa peminat terhadap mereka.

Warga TikTok bagaimanapun dihiburkan dengan gelagat pelakon, Nazia Mustafar dan Wafariena iaitu pelakon yang semakin popular selepas membawa watak Nurul Ain dalam drama berjudul, 7 Hari Mencintaiku musim kedua.

Ini kerana, tidak hanya Nazia Mustafar sahaja rupanya melatah apabila nenerusi hantaran video di aplikasi, TikTok ini mencetuskan gelak tawa peminat dengan gelagatnya bersama Wafariena yang rupanya juga melatah.

Dalam perkongsian video ini menunjukkan pelakon, Nazia Mustafar dan Wafariena yang kelihatannya sedang berehat dan dalam pada masa yang sama ada pihak yang sedang shooting, gelagat kedua-dua pelakon ini yang sempat buat hal mencetuskan gelak tawa ramai.

Sehinggakan ada yang akui penat gelak gara-gara Wafariena dan Nazia Mustafar selepas menonton gelagat mereka yang melatah ini lalu ruang komen pula meriah dengan bermacam-macam reaksi lucu peminat terhadap mereka.

Video:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Wafariena Roslan (@wafarienaroslan)

Selain merasa penat gelak selepas melihat Wafariena melatah dengan pelakon terbabit, rata-ratanya turut tercuit hati dengan mereka yang sempat buat hal itu.

Komen Netizen:

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] Rupanya Sama2 Latah, Gelagat Wafariena & Nazia Mustafar Buat Hal Cvri Perhatian Ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*