5 Tanda Ini Bukti Wan Sharmila Adalah Orang Yang Shuib Mahu Jadikan Jodohnya

Sebelum ini, nama pelakon Wan Sharmila dipetik kononnya merupakan individu yang memeluk anak perempuan kepada pelawak, Shuib Sepahtu dan Allahyarhamah Siti Sarah iaitu Dzahirah Talita Zahra atau Dekta dalam rakaman video yang tular baru-baru ini.

Berikutan itu, Wan Sharmila tampil menafikan dia merupakan individu dalam video yang dilihat memeluk Dekta. Dekta dilihat begitu mesra memeluk wanita yang identitinya dirahsiakan.

Namun, sehingga kini masih belum diketahui siapakah wanita di sebalik rakaman video tular itu.

Terkini, menerusi perkongsian video di laman Instagram Allayarham Siti Sarah, Wan Sharmila atau mesra disapa Lala bertentang mata dengan kanak-kanak berusia sembilan tahun itu di sebuah pusat membeli-belah.

Rakaman video itu menerima lebih 170,000 tanda suka dan hampir 2000 komen daripada pengikut. Rata-ratanya mengakui turut sebak menonton pertemuan Talita dengan pelakon drama 7 Hari Mencintaiku ini. Malah, ada yang berpendapat wajah Talita seiras dengan pelakon tersebut.

Selain itu, peminat turut mengatakan bahawa Lala sememangnya sesuai digandingkan bersama Shuib berikutan ciri-ciri keibuannya yang dapat dilihat semasa bersama Dekta.

Di samping itu, Lala juga menepati ciri-ciri sebagai wanita pilihan Shuib dan cita rasa ibu Shuib sendiri. Dalam satu entri, ibu Shuib, Wan Salamiah berkata calon isteri Shuib itu mestilah pandai memasak kerana anaknya itu kuat makan.

Menerusi Instagram Wan Sharmila itu sendiri, sememangnya dia seorang yang gemar dan pandai memasak. Sebut sahaja masakan melayu kampung atau makanan barat, Lala memang boleh masakkan semua!

Sebelum ini, apabila disoal mengenai ciri-ciri wanita idaman, Shuib memberitahu dia suka wanita yang manja dan pandai menyanyi. Ciri ini juga terdapat pada Wan Sharmila , malah dia juga merupakan pelakon berbakat tanah air.

Wan Sharmila juga mengakui telah jatuh sayang serta turut memuji keperibadian Talita sebagai seorang yang sopan santun dan menghirm4ti orang yang lebih dewasa.

Malah, bapa mertua Shuib iaitu Raisuddin Hamzah juga mengenali ibu saudara Wan Sharmila iaitu pelakon veteren, Wan Maimunah apabila mereka bersama melakonkan sebuah drama berjuduk Ampunkan Dosaku pada 2012.

Walaubagaimanapun, Wan Sharmila enggan mengulas lebih lanjut menegnai pertemuan mereka kerana bimbang disalh erti oleh mana-mana pihak.

“Kalau boleh saya taknak ulas lebih lanjut mengenai pertemuan itu, bimbang pasti orang boleh salah faham pula.

“Apa-apa pun doakan yang baik-baik untuk saya dan jaga Talita sekeluarga”, ujarnya.

 

“Tapi tidak la berhubung selalu. Ada juga..” Wan Sharmila cerita hubungan sebenar dia dgn Shuib

Petaling Jaya – Sebab sebuah video memperlihatkan anak perempuan Allahyarham Siti Sarah iaitu Dzahira Talita Zahra memeluk seorang wanita, nama pelakon Wan Sharmila pula dipetik netizen.

Rata-rata netizen mula membuat spekulasi bahawa wanita m.isteri itu adalah pelakon drama 7 Hari Mencintaiku.

Bagaimanapun Wan Sharmila atau mesra disapa sebagai Lala tampil menjelaskan bahawa dia bukanlah individu dalam video tersebut.

“Percaya ke itu Wan Sharmila? Apabila saya tengok video itu, tak rasa terkejut pun. Saya akui memang ada iras saya lebih kurang muka kami.

“Tapi yang pasti, wanita itu bukan saya. Mungkin dari sisi tepi itu nampak sama, sebab itu netizen petik nama saya,” katanya sebelum ini.

Sebelum ini, nama Wan Sharmila disebut sebagai wanita dalam video anak perempuan Shuib dan a.rwah Siti Sarah.

Menerusi video yang dikongsikan di Instagram a.rwah Sarah, Talita, 9, dilihat begitu mesra memeluk wanita yang identitinya dirahsiakan.

Saya kenal Shuib sebab pernah bekerjasama. A.rwah Siti Sarah pun baik dengan saya. Bukanlah kawan rapat tapi baik sebagai rakan selebriti.

“Masa arwah menin.ggal dunia, saya ada la ucap takziah pada Shuib. Tapi tidak la berhubung selalu. Ada juga tegur-tegur biasa saja,” ujarnya.

Menerusi temubual bersama sebelum ini, Shuib mengaku sedang berkawan rapat dengan seorang wanita namun hubungan tersebut belum serius.

Sementara itu, Wan Sharmila memberitahu dia ada sedikit kebimbangan sekiranya andaian netizen boleh menggores hati wanita yang sedang berkawan dengan Shuib. Wan Sharmila tidak kisah namanya dipetik netizen.

“Saya tak kisah pun nama dipetik cuma harap netizen tidak berkata lebih-lebih, bimbang menyinggung perasaan orang lain.

“Takut juga nanti wanita yang memang tengah berkawan dengan Shuib, terasa hati pula asyik nama saya saja disebut. Lagipun saya sendiri tak pernah terfikir pun saya ini sesuai dengan Shuib bagai langit dan bumi,” katanya.

Betul Netizen Teka

Biodata Wan Sharmila, Pelakon Drama Senafas Rindu

1. Nama penuhnya, Wan Sharmila binti Wan Muhamed.

2. Lahir pada 12 Oktober 1981 di Johor Bahru, Johor, Malaysia. Kini berusia 38 tahun.

3. Kediamannya terletak di Kuala Lumpur.

4. Anak bongsu daripada dua adik-beradik.

5. Anak kepada pasangan Wan Muhamed Wan Abdul Aziz (bapa) dan Raidah Abdul Aziz (ibu). Ibunya meninggal dunia pada 5 Julai 2015.

6. Merupakan anak saudara kepada pelakon Wan Maimunah.

7. Hobinya menunggang kuda.

8. Berkelulusan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM).

9. Asalnya Wan Sharmila seorang model majalah dan pernah juga menyara kehidupan sebagai kerani di sebuah syarikat guaman.

10. Mula aktif dalam dunia hiburan sejak tahun 2005.

11. Bergelar pelakon, pengacara dan model.

12. Pernah membintangi filem Raya Tak Jadi, Bisikan Syaitan, Romeo Kota dan Mat Moto Otai.

13. Juga drama Emil Emilda, Sutun Kembali Lagi, Rona Roni Makaroni, Sindarela, Kisah Kaisara musim kedua, Tari Tirana, Apa Celop, Nora Elena, Rock Kapak, Debunga Lalang, Kusinero Cinta, Ariana Rose, Tuan Anas Mikael, Cinta Si Wedding Planner, 7 Hari Mencintaiku, Sayang Papa Saya Tak, Isteri-Isteri Ayah, Dekatkan Jarak Kita, Cinta Tiada Ganti, Bahagia Bukan Bidaan, Senafas Rindu dan banyak lagi.

14. Termasuk telefilem, antaranya Sutun 2, Santau Keramat, Jangan Hantar Aku Ke Neraka, Boona Boonie, Dendam Maya, Najwa Najiha, Tercipta Untukku, Hajat dan Arah Lain Ke Syurga.

15. Menamatkan zaman solonya dengan jejaka bernama Fazli Bahrom pada tahun 2007, bagaimanapun perkahwinan itu tidak bertahan lama apabila mereka memilih untuk bercerai pada 23 Oktober 2009.

16. Pernah menjalani pembedahan tulang belakang pada Julai 2017.

17. Merupakan sahabat karib kepada pelakon Sari Yanti.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Instagram Siti Sarah, Wan Sharmila

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : trendingsangat.pw

Apa komen anda?

Be the first to comment on "5 Tanda Ini Bukti Wan Sharmila Adalah Orang Yang Shuib Mahu Jadikan Jodohnya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*