“Saya Bukannya Tiada 0t4k..,” Dikec4m Svsukan An4k Di Tempat Awam, Lig4t Menari, Ini Resp0n Balas Kak KM Sendiri

Gara-gara menyusukan anak di tempat awam, usahawan kosmetik kontroversi Liana Rosli atau Kak KM dikec4m dan dianggap tidak menjaga ad4b sebagai wanita Muslim.

Menjelaskan perkara yang berlaku, Kak KM berkata, dia menyusvkan anak bukan di hadapan orang ramai, malah menerusi video yang dikongsi itu tidak memperlihatkan bahagian tidak sepatutnya.

“Pertama sekali ketika saya menyusvkan anak itu, tiada orang di depan saya. Jadi memang tiada siapa yang nampak. Dalam video yang saya muat naikpun bukannya menampakkan bahagian yang tidak sepatutnya.

“Kemudian, tak kan saya nak susvkan anak di dalam t4ndas?

“Saya bukannya tiada ot4k. Saya masih tahu untuk menjaga ad4b,” katanya ketika dihubungi mStar.

Anak kepada pelakon veteran Normah Damanhuri ini baru sahaja menyambut kelahiran anak keempatnya pada Disember tahun lalu yang diberi nama Cinta Carrisa.

Kak KM dan suami, Razman Ramli turut mempunyai tiga orang anak lain iaitu Nabila Razman, 19, Fariz Razman, 15, dan Rania Razman, 12.

Belum reda isu menyusvkan anak, Kak KM sekali lagi mencuri perhatian netizen kerana dilihat menari di hadapan sekumpulan lelaki yang dipercayai kawan-kawan suaminya.

Menjawab tentang perkara tersebut, Kak KM berkata, kesemua lelaki itu terdiri dalam kalangan ahli keluarga.

“Mereka semua itu adalah adik-beradik saya dan juga suami. Kami memang sporting kalau mahu buat video cabaran seperti yang popular di media sosial.

“Kami memang terbuka dan tidak fikir perkara yang tidak senon0h,” jelasnya.

Sering menerima kec4man atas setiap tind4kannya, Kak KM bagaimanapun tidak ambil peduli kerana baginya itu adalah salah satu strategi pemasaran dalam perniagaan.

Bagaimanapun, Kak KM juga meminta netizen tidak bercakap burvk tentang ibu dan ahli keluarganya yang lain.

“Kalau saya baca setiap komen di media sosial, rasanya dah masuk ICU sebab sak1t h4ti dengan semua kec4man.

“Sebagai seorang usahawan, ini adalah cara saya menggunakan platform media sosial sebagai medium pemasaran.

“Biarlah apa orang nak kata tentang diri saya, tetapi jangan ‘s3ntuh’ ibu dan adik-beradik saya. Itu memang boleh buat saya m4rah,” katanya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : Mstar

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Saya Bukannya Tiada 0t4k..,” Dikec4m Svsukan An4k Di Tempat Awam, Lig4t Menari, Ini Resp0n Balas Kak KM Sendiri"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*