Kembali Ber4ntakan! Did4kwa F4il Pencraian Di Mahk4mah, Ikuti Penjelasan Isteri Aliff Syukri

Untuk membina rumah tangga bukan perkara yang boleh dianggap mudah. Seseorang itu perlu hidup dengan individu yang belum tentu dia kenali sepanjang hayatnya. Ianya seperti memperjudikan nasib.

Ramai je di antara kita pada awalnya berperangai elok, lemah lembut bagai. Tapi bila dah kahwin, baru lah keluar perangai hantunya.

STATISTIK-GAGAL DALAM TEMPOH 5 TAHUN PERKAHWINAN

Mengikut statistik di pejabat agama, ramai pasangan yang gagal dalam tempoh 5 tahun perkahwinan. Jadi jangan terlalu yakin dengan pasangan kerana Allah Maha Kuasa boleh bolak balikkan hati hambaNya pada bila-bila masa sahaja.

Sehubungan itu, elemen penting dalam rumah tangga adalah bertolak ansur dan saling menerima kekurangan masing-masing.

Berkisarkan rumah tangga, usahawan terkenal iaitu Dato’ Seri Aliff Syukri dan isteri, Datin Seri Nur Shahida dilihat goyah sejak akhir-akhir ini.

Anak-anak kini berada bersama Datin Shahida

DATIN SHAHIDA FAIL CRAI DI MAHKAMAH

Difahamkan juga isteri usahawan terbabit telah pun menfailkan perpisahan mereka di mahk4mah syariah.

Memetik kepada laporan Harian Metro yang cuba menghubungi Shahida, dia memohon maaf kerana tidak dapat berkongsi maklumat lanjut berkaitan status rumah tangga mereka buat masa ini.

“Bab rumah tangga saya tak nak komen. Minta maaf ya.” Jelasnya ringkas.

Bila ditanya kedudukan anak, Shahida memberitahu yang mereka semua kini berada dengannya. Manakala ketika usaha mendapatkan maklum balas dari Aliff Syukri pula, dia turut mengambil keputusan untuk mengunci mulut buat masa ini.

Kisah keretakan hubungan antara pasangan ini bukan lah perkara baru. Sebelum ini nama mereka berdua sudah pun menjadi bualan hangat di media sosial apabila masing-masing dilihat sudah tidak mengikuti antara satu sama lain di laman Instagram.

Datin Shahida sudah tidak mengikuti suami di instagram

Aliff Syukri sudah tidak mengikuti isteri di instagram

LAGU TERBARU BERI GAMBARAN KERETAKAN RUMAH TANGGA

Aliff Syukri yang mengeluarkan single terbarunya berjudul Cuba Bahagia menguatkan lagi andaian ramai tentang kemelut rumah tangga mereka apabila bait-bait lagu yang dinyanyikan seolah-olah dituju buat Shahida.

Walau bagaimana pun Aliff Syukri menafikan perkara tersebut dan menjelaskan lagu yang diciptanya ini ditujukan kepada mereka yang tak bahagia, tiada kena mengena dengan keluarganya.

Kesimpulannya, semoga hubungan Aliff Syukri dan Shahida kembali pulih seperti biasa. Jadikan setiap kesalahan yang pernah dilakukan sebagai titik pengajaran untuk kita sentiasa perbaiki diri sendiri.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : Info Meeck

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Kembali Ber4ntakan! Did4kwa F4il Pencraian Di Mahk4mah, Ikuti Penjelasan Isteri Aliff Syukri"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*