PDRM Keluar Saman Sebab Satu Gambar Masa Flnal AJL36. Jumlah Mreka KenaBayar Bkan Slkit

Kuala Lumpur – Kumpulan SOG tidak pernah menumpukan kepada mana-mana anugerah dan hanya berkarya untuk jiwa, namun tidak mena.fikan mereka pernah menyimpan impian untuk bertanding di Anugerah Juara Lagu.

Mereka yang mencipta sejarah menang Anugerah Juara Lagu ke 36 AJL36 menerusi lagu Pelukan Angkasa yang dinyanyikan bersama Shila Amzah menghasilkan lagu itu pada 2018.

Penyanyi dan pemain gitarnya, Raja Nazrin Shah berkata, mereka yang dikenali sebagai band in.die teruja dapat melebarkan sayap ke arus muzik perdana.

“Kami anggap ini rezeki sebab lagu ini dah lama. Tuhan sudah tunjukkan jalan dan ini adalah rezeki besar,” katanya.

Raja Nazrin berkata, mereka juga pernah menyelitkan perkataan AJL ketika sesi latihan sebelum lagu ini melangkah ke mana-mana pencalonan.

“Berangan itu ada. Semasa latihan dulu, ada satu bahagian dalam lagu kami sebut AJL, tapi tak pernah hantar untuk mana-mana pencalonan.

“Jadi, apabila kami berjaya masuk ke AJL dan menjadi juara, ia macam gurauan yang menjadi kenyataan,” katanya.

Lagu ciptaan Raja Nazrin dan lirik oleh Fazleena Hishamudin itu berjaya membawa pulang hadiah utama wang tunai RM 100,000 berserta trofi.

Sebab Satu Gambar

Polis mengesan t.indakan sekumpulan individu berpelukan dalam Anugerah Juara Lagu AJL di Pusat Dagangan Dunia WTC semalam.

Timbalan Ketua Polis Daerah Dang Wangi, Superintendan Naazron Abdul Yusof berkata, gambar itu dikesan polis selepas dimuat naik sebuah portal berita.

 

Menurutnya, Bahagian Si.asatan Jenayah Dang Wangi sudah diarah untuk menjalankan si.asatan lanjut.

Katanya, semua individu terbabit sudah dipanggil bagi membantu si.asatan atas kes.alahan tidak mematuhi prosedur o.perasi standard SOP Pelan Pemulihan Negara PPN Fasa Empat.

“Kes.alahan itu dikesan kerana tidak mematuhi penj.arakan fizikal seperti yang terkandung dalam arahan PPN Fasa Empat.

“Tawaran k.ompaun RM 1,000 sudah dikeluarkan kepada setiap individu terbabit mengikut Peraturan 17 1 Peraturan-Peraturan Penc.egahan dan Pengawalan Peny.akit Berja.ngkit Langkah-Langkah Dalam Kawasan Tempat J.angkitan,” katanya dalam kenyataan.

 

Kredit Gambar

 

Beliau berkata, orang ramai dinasihatkan untuk terus patuh kepada SOP yang dikeluarkan Majlis Keselamatan Negara MKN bagi mengekang w.abak C.0vid19.

Kredit: IsuHot

 

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : HM

Apa komen anda?

Be the first to comment on "PDRM Keluar Saman Sebab Satu Gambar Masa Flnal AJL36. Jumlah Mreka KenaBayar Bkan Slkit"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*