[VIDEO] Neelofa kagum dengan Tokti, Izara Aishah kongsi sikap ibu mertua

Umum diketahui, pelakon dan selebriti jelita iaitu Neelofa dan Izara Aishah merupakan sahabat yang sudah lama. Malah difahamkan, sebelum pencarian Dewi Remaja 2009 yang disertai mereka lagi, kedua-dua selebriti jelita ini sudah mengenali antara satu sama lain.

Jadi melihatkan kedua-dua selebriti terbabit membuat live di Instagram bersama mengundang mereka nyata menjadi tumpuan dengan pantas oleh peminat mereka.

Terdapat juga beberapa momen IG live mereka itu mencuri tumpuan semula di aplikasi, TikTok selepas dikongsikan namun penampilan mereka cukup dikagumi ramai.

VIDEO : 

@ainun.umirah MasyaAllah suka sgt Izara sekarang ni🤲🏻 #izaraaishah #neelofa #ainunumirah #fyp #foryou #HadaLaboRayaGlow ♬ Cinta Sampai Mati – Raffa Affar

Menerusi perkongsian semula di aplikasi TikTok, atas nama seorangnur ini juga turut mendapat perhatian oleh warganet yang mana Neelofa berkongsikan rasa kagumnya terhadap penyanyi nombor satu negara, Datuk Seri Siti Nurhaliza atau turut popular dengan panggilan Tokti.

Umum diketahui juga, Tokti merupakan ibu mertua kepada Izara Aishah dan dia dilihat turut menjawab pertanyaan daripada Neelofa mengenai sikapnya.

VIDEO :

@seorangnur Tokti kesayangan ramai 🥰@toktitiktok #neelofa #izaraaishah #sitinurhaliza #fyp #foryou #xyzbca #womensday ♬ Unstoppable – Sia

Ternyata perkongsian video-video yang dikongsikan semula itu turut masuk ruangan fyp atau for your page di aplikasi popular tersebut yang mana kedua-dua selebriti jelita itu juga menerima pelbagai pujian daripada warganet.

“Memang terbaik dua dua artis ni”

Izara

“Best fren ni dari zaman sekolah”

IMG_20220318_080451 Izara

“Suka tengok korang berdua, semoga terus istiqomah. Dua dua makin cantik”

IMG_20220318_080526 IMG_20220318_080520

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] Neelofa kagum dengan Tokti, Izara Aishah kongsi sikap ibu mertua"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*