“Hahaha president TikTok”- Netizen terhibur Aeril Zafrel ‘terpaku’ lihat isteri jadi Snow White

Jika diingatkan kembali kartun-kartun kegemaran, pasti Snow White antara yang disukai oleh anda. Malah ramai ketika kecil dahulu suka berangan menjadi Snow White, mana tidaknya cantik sungguh gaun yang dipakai.

Namun begitu, perkara tersebut pula dapat direalisasikan buat selebriti dan usahawan jelita, Wawa Zainal apabila angan-angannya itu menjadi realiti untuk menjadi Snow White.

@wawazainalstore Love nya kalini, berfantasi2 😍 #wawafantasydream #wawazainal #wawacosmetics ♬ original sound – wawazainal – wawazainalstore

Wawa Zainal bagaimanapun turut viral di aplikasi, TikTok dengan menerima pujian apabila dia memakai gaun Snow White yang kelihatan hampir sama yang dipakai oleh kartun popular tersebut.

Yang lebih hangat menjadi perbualan juga, kelibat suami Wawa Zainal iaitu Aeril Zafrel terakam dalam salah satu video yang dikongsikan dimana menunjukkan dia juga terpaku disebelah Wawa Zainal.

Manakan tidak, cantik sungguh Wawa Zainal mengayakan busana tersebut dan cukup kena, jadi tidak mustahil jugalah Aeril Zafrel terpaku melihatkan isterinya ini bergaya sakan selepas itu.

@wawazainal92

mencari prince charming.. tag dia kejap ..

♬ เสียงต้นฉบับ – Arety_Style

Ternyata diruangan komen, gelagat Aeril Zafrel itu dihujani dengan respon berseloroh terhadapnya apabila kebanyakannya juga merasa terhibur dengan pelakon tersebut yang turut terkenal dengan panggilan President TikTok.

“Laki sendiri pun terpegun tengok…”

Wawa

“Argh cara laki dia pandang tu, happynya…”

IMG_20220318_073736

“Cantiknya kak Wawa, tak nampak macam anakn3”

IMG_20220318_073802 Wawa

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Hahaha president TikTok”- Netizen terhibur Aeril Zafrel ‘terpaku’ lihat isteri jadi Snow White"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*