“Marketing Murah..,” Kongsi Gambar Dengan Kapsyen Lawak Luc4h, Erry Putra Buat Netizen J1jik

Tiba-tiba sahaja, nama pelakon Erry Putra menjadi topik perbualan hangat netizen menerusi laman media sosial twitter dek kerana satu muatan yang dimuat naik nya.

Mana tidaknya, satu ciapan yang dibuat oleh pengguna media sosial dikenali sebagai @deathcashdoll telah memaparkan tangkapan layar Instagram aktor berkenaan yang memuat naik gambar bersama seorang pelakon wanita dengan kapsyen agak jelek.

Dia yang berkongsi gambar bersama seorang selebriti ketika sedang berlakon telah meninggalkan kapsyen ‘r*gol time’ sambil menyertakan sekali beberapa emoji yang mengundang persepsi negatif netizen.

Keterlanjuran posting yang dibuat oleh Erry Putra atau nama sebenarnya Muhammad Razlan bin Hamzah Ahmad sememangnya sukar diterima dan rata-rata netizen beranggapan kapsyen tersebut merupakan satu lawak luc4h.

Walau bagaimanapun, gambar terbabit sudah tiada di laman Instagramnya dan aktor berusia 44 tahun itu juga telah menetapkan semua akaun media sosialnya dalam mood  peribadi berkemungkinan disebabkan ins1den tersebut.

Menjengah ke ruangan komen posting yang dibuat oleh akaun Twitter itu, rata-rata netizen berasa tindakan terbabit sangat keterlaluan dan lawak luc4h yang dibuat boleh disifatkan sebagai biad4p.

Mereka juga merasakan tindakan Erry itu seolah-olah mengikut jejak langkah Zul Ariffin yang memuat naik klip video babak ‘panas’ atas tujuan mempromosikan drama lakonan sendiri.

 

Sumber: instagram Erry Pu7ra

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : viralkamipress

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Marketing Murah..,” Kongsi Gambar Dengan Kapsyen Lawak Luc4h, Erry Putra Buat Netizen J1jik"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*