[VIDEO] “Akib4t susah bangun sahur” – Gelagat ayah pula bikin dek4h joget depan bilik

Seperti yang semua maklum, bulan ini merupakan bulan ramadhan dan semua orang islam wajib untuk menunaikan ibadah puasa yang setiap tahun disambut oleh orang islam seluruh dunia. Setiap kali bulan puasa kembali, sahur merupakan kemestian bagi semua keluarga.

Setiap waktu sahur, ibu bapa akan mencuba pelbagai cara untuk mengejutkan anak masing-masing yang mempunyai pelbagai karenah. Ada yang tidak mahu bangun untuk bersahur dan ada yang sudah pun bersahur awal untuk mengelakkan dari bangun sahur.

Tetapi lain pula yang dilakukan oleh seorang ayah yang sangat “sporting” yang mengejutkan anak perempuannya bangun sahur iaitu menggunakan speaker dan memasangkan lagu rancak sambil mengejutakan mereka bangun sahur. Ternyata satu idea yang bernas kepada ibu bapa yang lain.

Perkongsian video tersebut di aplikasi Tik Tok telah mendapat 1.7 juta tontonan sejak ianya dimuatnaik dan 30 ribu komen yang membuatkan ramai tergelak kerana sifat sporting ayahnya itu. Jarang sekali ada ayah yang menggunakan kaedah sebegitu untuk memujuk anaknya bangun tidur.

Video:

@adebonbon

tidak bisa berkata kata 🙂👍🏼 #papa #dalimunthe #HyAminoBebasKilap #GoodTimeKitchen #sahur #2022 #mic #speaker #puncakkomedi

♬ middle of the night – 3

Menjengah ke ruangan komen pula ramai yang berkomen bahawa mereka mempunyai seorang ayah yang sporting dan comel dan ramai juga yang komen bahawa nanti itu akan menjadi kenangan manis jika ayahnya sudah tiada di dunia ini lagi.

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : Tiktok adebonbon

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] “Akib4t susah bangun sahur” – Gelagat ayah pula bikin dek4h joget depan bilik"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*