Kali ni suami pulak dedah keadaan terkini Uyaina Arshad makin merosot, rupanya ini yang terjadi

Sebelum ini pelakon serta pengacara Uyaina berkongsi gambar dia di dalam wad kerana menjalani operasi apendiks. Berkongsi dalam hantaran di Instagram, Uyaina menceritakan dia menjalani operasi pada pukul 10 malam Isnin selepas dimasukkan wad kerana mengalami gejala sak1t di bahagian bawah kanan perut. “Saya baru menjalani operasi apendiks. Saya beruntung kerana apendiks itu masih belum pecah, kalau pecah tidak tahu apa yang akan terjadi. “Semuanya bermula pagi Isnin semasa bangun tidur terus rasa sak1t sangat-sangat di bahagian bawah perut sebelah kanan, kalau bergerak lagi sak1t,” katanya.

Tambahnya lagi, ekoran itu suaminya mengajak dia ke h.ospital untuk membuat pemeriksaan.

Katanya lagi, selepas diperiksa doktor memaklumkan dia perlu dib.edah segera dan ditempatkan di dalam wad. “Alhamdulillah operasi berjalan lancar, terima kasih kepada doktor dan jururawat kerana menjaga saya sebaik mungkin. “Mohon doa daripada semua supaya Uyaina cepat sembuh dan semoga bayi juga sihat,” ujarnya yang kini sedang mengandung tiga bulan. Uyaina juga sebelum ini pernah di masukkan ke h.ospital kerana di ja.ngkiti cov1d19.

Terbaru, keadaan bakal ibu Uyaina Arshad dimaklumkan masih belum berapa baik selepas menjalani operasi ap.endiks. Menurut suaminya Raja Syahiran, keadaan isterinya semakin merosot selepas pada hari ini Selasa dan dia masih menunggu perkembangan selanjutnya daripada doktor. “Hari ini dia Uyaina kurang okay sikit. Saya sedang menunggu perkembangan terkini daripada doktor,” katanya. Tambahnya, Uyaina menjalani operasi pada pukul 10 malam Selasa dan tamat 45 minit selepas itu. Katanya lagi, meskipun risau akan keadaan isterinya, dia bersyukur kerana tiada sebarang k.omplikasi yang berlaku semasa operasi dan bayi dalam kandungan juga selamat.

Berkongsi detik semasa isterinya sak1t, Raja Syahiran memberitahu dia sangat risau akan keadaan isterinya. Kongsinya lagi, ketika ini dia mengetepikan semua perihal kerja dan mengutamakan keluarganya. “Semasa sebelum operasi doktor memaklumkan jika operasi tidak dilakukan segera ia akan memudaratkan kandungan. “Ini pertama kali Uyaina kena apendik dan saya bersyukur operasi berjalan lancar,” ujarnya. Kredit, MJRT/IG

PERHATIAN, Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Dalam Diam Rupanya Ada Isi, Akhirnya Uyainaa Tampil Bongkarkan Tengah Hamil Anak Pertama. HAMPIR empat bulan mendirikan rumah tangga, pelakon dan pengacara Uyaina Arshad mengumumkan bahawa dia kini hamil cahaya mata pertama. Melahirkan rasa syukur atas nikmat Allah, Uyaina atau nama penuhnya Saidatul Naseha Uyaina Arshad berkata, dia dan suaminya iaitu penyanyi rap Raja Syahiran teruja bakal bergelar ibu bapa. “Alhamdullilahhh terlalu banyak nikmat yang Allah kurniakan untuk Syahiran dan Uyaina. Insya-Allah tak lama lagi keluarga kecil kami akan bertambah. We are pregnant! “Syukur pada-Mu Ya Allah. Sejujurnya, kami masih tak percaya yang kami berdua bakal menjadi ibu dan ayah. We can’t wait to see you our Little One,” kongsi Uyaina.

Pelakon berusia 30 tahun itu berkongsi berita gembira tersebut dengan memuat naik foto Raja Shahiran meletakkan kepala di perutnya di laman Instagram pada Sabtu. Rata-rata warganet serta rakan selebriti turut mengucapkan tahniah kepada pasangan tersebut dan mendoakan agar segala urusan mereka dipermudahkan. Dalam pada itu, Uyaina berharap semua orang dapat mendoakan keselamatannya bersama bayi sepanjang tempoh kehamilan hingga kelahiran.

“Kami mohon doa dari kalian semua untuk kesejahteraan dan keselamatan Uyaina serta baby sepanjang tempoh mengandung dan melahirkan nanti. “Semoga segala urusan dipermudahkan. Semoga kami dapat memikul tanggungjawab dan amanah ini sebaik mungkin. Ramadan kali in imembawa seribu satu kemanisan buat Syahiran dan Uyaina. “Pertama kali menyambut Ramadan sebagai suami isteri, dan pertama kali juga menyambut Ramadan dan Syawal sebagai bakal ibu bapa. Semoga kita semua memperoleh keberkatan dalam bulan mulia ini,” katanya. Untuk rekod, pasangan itu mendirikan rumah tangga pada 21 Disember tahun lalu Colony Star Boulevard, KLCC, Kuala Lumpur selepas lebih tahun pengenalan.

Jangan Berlagak Macam Tuhan. Terkejut Bila Uyaina Arshad Cakap Macam Ni. Rupanya Ini Yang Terjadi Sampai Dia Marah Sangat. Pelakon dan pengacara Uyaina Arshad menerima srngan peribadi selepas berkongsi kapsyen yang berbunyi, ‘Bayangkan orang yang tak ambil vaksin langsung? Yang antivax? Tak tahu macam mana haywire lah badan dorang.’ Kenyataan itu ditulis menerusi entri yang memaklumkan dirinya dan suami, penyanyi Raja Syahiran telah dijangkiti virus CVD-19 sejak beberapa hari lalu. Enggan mendiamkan diri, Uyaina, 30, menegaskan dia tidak boleh mengabaikan komen daripada golongan anti vaksin kerana merasakan ia sudah keterlaluan. Saya kerap abaikan banyak komen negatif dalam hidup saya. Hal itu satu kebahagiaan. Apabila ia sekadar srngan peribdi terhadap saya, tak apa saya boleh abaikan tapi tidak kali ini.

Kalau apa yang saya tulis menynggng anda, tak sehaluan dengan pemikiran anda, anda tak suka, anda nak menang, nak paksa ikut pendapat anda, ‘unfollow’ dan ‘block’ saya. Terima kasih. Uyaina turut memuat naik beberapa tangkapan skrin (screenshot) daripada warganet yang menylr pendapatnya mengenai vaksin. Tambah pemilik nama Shaidatul Naseha Uyaina Arshad, dia tidak peduli sekiranya golongan tersebut tidak mahu mengambil suntikan vaksin namun tegasnya jangan bersikap angkuh dan berlagak terhadap perkara yang bukan kepakaran diri.

“Anda tak nak vaksin, terpulang. Tapi jangan berlagak dan berlagak Tuhan. Ilmu pun tak setara mana, jangan nak mendabik dada. Silap-silap satu hari nanti, dah ludah jilat balik. Dunia ni dah banyak sangat bencna, malaptka dan benda buruk yang terjadi. Ditambah lagi dengan orang ba*doh. Bertambah burk jadinya dunia ni. Islam ajar kita untuk cari ikhtiar dalam apa-apa hal sekalipun. Pakar dalam setiap bidang belajar bertahun-tahun lamanya mengkaji dan menyelidik. Awak yang buat ‘research online’ atau pun dengar cakap ‘mak teh’, tak payah nak buat palatao (berpura-pura tahu). Sekurang-kurangnya bukan di ‘ruang’ saya. Saya tak perlu.

Dalam pada itu, pelakon drama Perempuan Tanpa Dosa berasa kecewa kerana bukan doa yang diterima tetapi dirinya pula dipersalahkan selepas menekankan pengambilan vaksin. Saya dan suami masih lagi dalam fasa pemulihan, ramai lagi ahli keluarga yang dijangkiti. Berapa ramai lagi yang sedang bertrung dengan CVD-19 Berapa ramai yang kehilangan insan tersayang sebab CVD-19? Jangankan doa untuk cepat sembuh, salahkan kita pula sebab ambil vaksin? Kamu biar betul? Pada Jumaat lalu, Uyaina memberitahu dia terpaksa ditahan di wad kerana mengalami tekanan bp rendah dan badan menjadi lemah selepas positif CVD-19. Menerusi hantaran yang sama, pengacara program Wanita Hari Ini akui tidak dapat membayangkan keadaan orang yang tak ambil vaksin dan anti vaksin yang dijangkiti virus merbahaya itu. 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : https://erakini.bbn.my/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Kali ni suami pulak dedah keadaan terkini Uyaina Arshad makin merosot, rupanya ini yang terjadi"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*