“Mia Takleh Tidur Kalu Abg Tak Tepuk…” – Reaksi Muka Khuzairi Mncuit Hati Apabila Diminta Tepok Sampai Subuh

7 Hari Mencintaku 2 merupakan sebuah siri drama televisyen Malaysia dibintangi oleh Siti Saleha dan Shukri Yahaya. Diadaptasi daripada novel 2018 bertajuk sama, karya Siti Rosmizah dan juga merupakan kesinambungan kepada drama 7 Hari Mencintaku (2016). Drama ini mengisahkan pasangan yang melayari hidup bahagia setelah berumah tangga. Ditambah pula dengan kehadiran cahaya mata kedua. Komplikasi dengan mak mertua yang tidak menyukainya, dan paksa anaknya mengahwini bersama wanita lain.

Mohd Shukri Bin Yahaya dilahirkan pada 13 Jun tahun 1988 berasal dari Kuala Lumpur. Beliau seorang pelakon lelaki Malaysia, memulakan kerjaya lakonannya pada tahun 2011 setelah bakatnya dicungkil oleh pengarah Osman Ali menerusi filem Jiwa Taiko. Beliau telah membintangi deretan drama bersiri yang kebanyakkannya berjaya meraih perhatian ramai.

Siti Saleha dilahirkan pada 14 Mac tahun 1990 berasal dari Basildon, England. Beliau merupakan seorang pelakon dan model wanita Malaysia berketurunan Inggeris dan adik kepada vokalis kumpulan Bunkface, Sam Baharom. Dalam video klip ini menunjukkan, lakonan Siti Saleha memegang watak sebagai ‘Mia’ dan Shukri Yahaya sebagai ‘Khuzairi’.

Lihat klip durasi pendek drama 7 Hari Mencintaiku 2:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)

Lihat apa juga kata orang ramai:

@who’s ana ?:“ ko pegi masuk , ko tepok sampai pagi “ HAHAHAHAHA ADU ZAIDI

@Am:mst wife shukri nganjing gini lps tgk episod ni kan. hahaha

@wawa:ishh bilaa nk.da 7 hri mencintaiku 3 ni

@SimonKutin:tepuk2 dia tidur aku yg tk le tidur

@love_ yourself:manjah kalih dia gais

@nurrr02__:Alalalala fav couple on screen nih dari season 1 tak boleh miss tgk drama nih sampai 2 novel dia semua dah baca hahahaha

Netizen juga mengatakan terhibur melihat lakonan Shukri Yahaya yang mencuit hati apabila dipanggil tidur, dan tidak sabar menunggu drama 7 Hari Mencintaiku 3 akan mula disiarkan di televisyen pada 16 April 2022 ini. Perkongsian video klip di Tiktok ini dapat sambutan orang ramai sebanyak 3.1M penonton, 329.1K sukaan dan 1967 komen.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : Daebakingz, Wikipedia dan Tiktok

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Mia Takleh Tidur Kalu Abg Tak Tepuk…” – Reaksi Muka Khuzairi Mncuit Hati Apabila Diminta Tepok Sampai Subuh"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*