“I Nak Tanya, Warna Mana Satu You Suka…” -[VIDEO] Ramai Terhibur Dengan Respon Remy Ishak, Bila Dis0al Dgn Isterinya

Remy Ishak dilahirkan pada 11 April tahun 1882 berasal dari Melaka, dan seorang pelakon lelaki Malaysia. Mula diperkenalkan ke industri perfileman Malaysia oleh pengarah Osman Ali pada tahun 2006. Beliau juga mempunyai abang kembar yang bernama Johar Ramli atau dikenali sebagai Joe Bunga yang sekarang berhidmat di sebuah syarikat penghantaran terkenal.

Beliau meraih kemasyhuran menerusi drama fenomena Nur Kasih arahan Kabir Bhatia yang ditayangkan di TV3 pada tahun 2009 yang lalu. Remy Ishak mengikat tali pertunangan dengan ahli perniagaan Ezza Yusof pada Mei 2017 dan kemudiannya beliau mengesahkan putus tunang pada Februari 2019.

Remy kemusian dikaitkan dengan pelakon Mira Filzah, namun masih tiada jawapan tentang hubungan dengan mana-mana wanita. Kini Remy kembali mengikatkan hubungan dan berkahwin dengan Ezza pada 21 Ogos tahun 2021.

Ezza Yusof dilahirkan pada 24 Mac tahun 1983 berasal dari Pahang. Beliau memegang jawatan sebagai pengarah kreatif dan pereka kasut untuk jenama 2morrow. Graduan daripada Kolej Cosmopoint yang berkelulusan diploma dalam jurusan Grafik dan Multimedia.

Beliau juga pernah mereka kasut pengantin beberapa selebriti ternama tanah air seperti Nad Zainal, Elvina Mohamad, Julia Ziegler, Indah Ruhaila, Lufya Omar, Tasha Manshahar, Farahanim Razak dan Syafiqah Aina. Ezza pernah disangka berstatus janda gara-gara menjaga dua kanak-kanak bernama Dania dan Damia yang walhal adalah anak angkat kepada suaminya, Remy Ishak.

Dalam video klip ini, dimana Ezza mempromosi beg edisi baharu dan bertanya kepada suaminya mana satu warna beg yang Remy suka. Namun, respon Remy membuatkan orang ramai terhibur dengan gelagatnya yang selamba. Netizen mengatakan, mendengar gelak tawa Ezza membuatkan orang ramai turut ingin gelak bersama.

VIDEO:

@roseezza Ramai yang terhiburrrr yerrr dengan video ni ruperrnyerrrr 😂 Kite letak sini lah!. #remyishak #2morrowmy #2morrowshoesmy #viraltiktok #kualalumpur #fyp ♬ Funny lazy donkey (hilarious song)(937200) – LEOPARD

Netizen turut memberi kata-kata yang positif diruangan komen mengatakan terhibur melihat gelagat pasangan berkahwin ini. Perkongsian video klip di Tiktok ini dapat sambutan orang ramai sebanyak 524.6K penonton, 26.2K sukaan dan 300 komen.

KOMEN NETIZEN;

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : Tiktok / rotikaya.rimbabara.com

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“I Nak Tanya, Warna Mana Satu You Suka…” -[VIDEO] Ramai Terhibur Dengan Respon Remy Ishak, Bila Dis0al Dgn Isterinya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*