Zarina Plak Dedahkan Pasal Benda Ni, Elok Org Tak Tahu Habis Semua Tahu

” Ammar Alfian, waktu kau susah, siapa yang tolong kau ya? Peguam lain r0sakkan kes kau, dia dapat duit baki sipi-sipi saja peguam itu saja. Lagi nak cerita?”

Demikian tulisan pedas pelakon Zarina Anjoulie, yang tidak berpuas hati dengan tndakan pelakon Ammar Alfian mengh3ntam peguam Nurul Hafidzah Hassan di Instagram beberapa hari lalu.

Menurut Zarina yang kini bergelar selebriti media sosial, tndakannya itu membuka pekung pelakon lelaki tersebut yang disifatkan sudah lama disimpan.

Menerusi rantaian ciapannya di Twitter, Zarina dilihat mengh3ntam kembali Ammar dengan menyifatkannya sebagai seorang individu yang tidak pandai mengenang budi.

Tambahnya, sebelum ini Hafidzah merupakan satu-satunya peguam yang tampil menyelesaikan msaIah bintang filem Paskal berkaitan undng-undng.

Siapa tolong masa kau kena tngkap?

” Kau memang tak pandai bersyukur. Kau pergi b4ntai orang di gym, siapa yang tolong kau selesaikan?

” Nurul Hafidzah dan suami juga yang selesaikan untuk kau. Lepas itu, minggu depan itu pula, kau pergi b4ntai orang lagi.

” Janganlah tak sedar d1ri. Waktu minta tolong bukan main kau berpura-pura baik. Kau dah gunakan orang itu dan-dan itu pula kawan aku itu jah4t.

” Kau dapat tebus taIak dan dapat anak kau pun pasal siapa? Sekali lagi, aku ingatkan, siapa tolong masa kau kena tngkap? Sedar dirilah!”katanya.

Selain itu, Zarina turut memb0ngkar angkara Ammar yang kononnya masih belum melunaskan bayaran kepada Hafidzah.

” Sudahlah tak bayar duit orang itu, lagi mahu cerita.

” Aku dari awal dah pesan kat kawan aku Hafidzah itu, jangan ambil kes kau sebab kau ni taIam sejuta muka! Tapi sebab dia kasihan, dia tolong juga kau.

” Jadi siapa yang tengah tunggang glamor sekarang ha? Dan-dan kawan aku viraI, kau nak jadi hero! Masa kena tngkap, kau pun hilang tak boleh setel sendiri, telefon juga kawan aku bukan?

Kau yang hutang dia 

” Geli hati aku tak habis-habis cakap Hafidzah nak r.0mpak kau. R0mp4k apa weh? Kau yang hutang dia, lagi buat-buat lupa,” katanya.

Berdasarkan semakan pihak Muzik Jalanan, hantaran dibuat oleh Ammar di Instagram beliau sudahpun dipadam.

Selain itu, tambah pelakon filem Kuat Ketawa ini lagi, dia berasa hairan mengapa baru sekarang Ammar mumcul untuk membvrukkan Hafidzah namun tidak menolak kemungkinan pelakon lelaki itu cuma mahu menumpang tuIar sama.

” Tapi dia ini pandai, dia cerita sikit saja pada ntizen. Lepas itu, separuh daripadanya adalah pen1puan. Dia tidak beritahu hal sebenar.

” Kenapa tak habis cerita pada ntizen apa yang kau buat? T4hi sendiri pandai nak simpan kan?

” Lepas itu nak pubIisiti muurahan, kau viralkan kawan aku yang dah tolong kau macam-macam. Jadi hari ini, biar aku ‘spill some tea’ tentang kebenaran mewakili kawan aku,”katanya.

Pada Oktober 2020, Ammar memberitahu bekas isterinya diperintahkan oleh mhkamah untuk membayar iwad sebanyak RM7,OOO kepadanya.

Keitka itu Hafidzah merupakan peguam yang mewakili Ammar.

Dalam pada itu, Zarina memohon maaf kepada semua ntizen kerana meluahkan perkara ini di media sosial lantaran enggan pelbagai pihak cuma mendengar cerita di sebelah pihak semata.

Kebelakangan ini, Hafidzah Hassan menjadi ‘popular’ di media sosial apabila mewakili pengasas Rumah Bonda iaitu Siti Baiinun berhubung kes d3ra remaja Sindr0.m Down dikenali sebagai BeIIa.

Dia juga dilihat menerima kcaman dan krit1kan yang tervk memandangkan ntizen dan rata-rata masyarakat lebih menyebelahi nasib maIang yang menimpa BeIIa.

Terdahulu Hafidzah tampil memberikan kenyataan bahawa mereka memilih untuk mempercayai versi klien (Baiinun) dan membiarkan pihak mhkamah menentukan keputusan.

“Masih terlalu awal kata itu dan ini terhadap siapa-siapa”

Menerusi vdeo yang dimuatnaik di Instagram, peguam ini menyatakan bahawa dia mengetahui ramai yang tidak puas hati kerana dia mewakili Siti Baiinun dan mengakui masih terlalu awal untuk pihak terlibat untuk berkata terhadap sesiapapun

” Dah start la nanti ada orang yang akan marah tak puas hati sebab kita mewakili Siti Baiinun.

” Okay, sebenarnya, dalam semua kes, kita decide nak ambik kes bila kita baca dokumen dan kita percaya kepada versi anak guam kita.

” Jadi kadang-kadang kita tak berada dalam mahkamah jadi apa yang dilaporkan tak dapat nak saksikan secara langsung. Jadi untuk sekarang, masih terlalu awal untuk kita kata itu dan ini terhadap siapa-siapa.

” Maka kita tunggu nanti bila mahkamah dah buat keputusan ataupun kita tengok sendiri perbicaraan tersebut atau ambil tahu apakah yang berlaku, soalan-soalan dan jawapan-jawapan saksi.” katanya.

Sumber:utusan

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : https://thebolalive.com/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Zarina Plak Dedahkan Pasal Benda Ni, Elok Org Tak Tahu Habis Semua Tahu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*