“Ini Baru Real Luar Setinggan Dalam Condo”- Member Terkezutt Lihat Rumah Usang Pak Cik Ni

Rumah adalah keperluan asas yang wajib ada bagi setiap manusia. Di rumahlah tempat kita berteduh dan meluangkan masa bersama ana-anak setelah berpent lel4h seharian dalam mencari rezeki.

Rumah yang cantik dan mewah adalah menjadi idaman setiap manusia. Ada yang sanggup berbelanja lebih demi memiliki rumah idaman yang selesa buat ahli keluarga.

Namun, bagi yang kurang mampu, sudah cukup jika adanya rumah sewa ataupun rumah sendiri yang sederhana mengikut kemampuan seseorang itu.

Bercakap mengenai rumah, ada sebuah video TikTok hasil perkongsian lelaki di akaun bernama Salahuddi Mazelan yang nyata menarik perhatian warganet.

Perkongsian tersebut mengenai rumah seorang warga emas yang kelihatan sangat u$ang nyata mengvndang $ebak bagi sesiapa yang melihatnya.

Namun, segala-galanya berubah apabila menjengah masuk kedalam rumah tersebut. Beza luarannya bagai langit dan bumi.

Apabila tuan rumah menguak pintu dan mempersilakan lelaki berkenaan masuk ke dalam rumah, mereka seakan-akan tidak percaya dengan apa yang dilihat itu.

Rumah usang yang luarannya ditutupi dengan dinding berlatarkan atap z1nk lama itu sebenarnya sangat kemas dan cantik.

Lantainya dipenuhi jubin, dindingnya ditampal dengan kayv dengan hiasan finishing glossy, dihiasi bingkai gambar keluarga yang tergantng cantik disamping rak-rak buku yang tersusun kemas.

Beralih ke sudut lain pula, kelihatan siling kapur yang sangat mewah dilengkapi dengan lampu perhiasan yang menawan. Apa yang menarik perhatian ialah ketika melihat perhiasan tandas yang sangat mewah dilengkapi dengan tab mandi berwarna emas. Paling canggih, sinki berwana emas yang mempunyai censor apabila meletakkan tangan dibawahnya.

Memang nampak mewah betul!

Video:

Rak4man pak cik rumah u$ang tersebut telah meraih lebih 1.6 juta t0ntonan dan 146 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan ra$a kagum mereka melihatkan perkongsian beza dalam dan luar rumah ini di ruangan komen

Komen Warganet:

“Mula-mula nak ke$ian, tapi bila masuk dalam terus ke$ian kat diri aku…”

“Mula-mula ingatkan pakcik ni orang $usah …sekali masuk dalam…saya lagi $usah.”

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : Tiktok Salahuddi Mazelan

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Ini Baru Real Luar Setinggan Dalam Condo”- Member Terkezutt Lihat Rumah Usang Pak Cik Ni"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*