“T0l0nglah saya..”- Ustaz Kazim Rayu Orang Ramai Ubati Penyak1t Mi$terinya

Umumnya rakyat Malaysia sudah mengetahui bahawa pendawah hebat Datuk Ustaz Kazim Elias sering dit1mpa penyak1t m1steri.

Terdahulu, dalam lap0ran Harian Metro pada Febuari lalu, Ustaz kazim ada memberitahu bahawa enam d0ktor dari p4kar perub4tan g4gal menge$an penyak1t m1steri yang dih1dapi sejak tahun lalu.

Menurutnya, meskipun sudah menjalan1 pelbagai pr0sedur raw4tan termasuk melakvkan pembed4han, namun dia akan tetap meneruskan raw4tan moden dan alternatif sebagai ikhtiar. 

Menurut Ustaz Kazim, ketika kak1nya dibed4h sekitar hujung tahun lalu, doktor tidak menemui sebarang ma$alah meskipun kak1nya mengalam1 bengk4k tervk.

Sebab kak1 dah bengk4k sangat, jadi saya iz1nkan d0ktor untuk membel4h (bed4h) dan memer1ksa ke4daan saya.

Bila dibel4h tidak ada d4rah dan n4nah. Bukt1 v1deo saya ada tetapi ma$alahnya kalau tunjuk kepada med1a takvt dikatakan saya cari pr0pa (pr0paganda).

Terdahulu, Ustaz Kazim pernah membuat perkongs1an sebuah v1deo ‘live’ di laman Facebook miliknya pada Oktober tahun lalu, termasuk menunjukkan wajahnya yang kelihatan semakin cengkvng dan $usut. 

Ustaz Kazim Elias

Terkini, ustaz selebriti kesayangan ramai itu di dalam Facebooknya ada menyerv orang ramai untuk membantu mengubat1 penyak1t yang ditanggvngnya ketika ini

“Sesiapa yang boleh t0long ub4tkan saya, tolonglah. Berat mata memandang berat lagi bahu yang menanggvng. Pada Allah kita ber$erah,” tulisnya di laman Facebook.

Dalam perkongsiannya itu, beliau turut memuat naik sekeping gambar yang menunjukkan ke4daan yang sedang dialam1 dibahagian t4ngannya.

Menerusi paparan itu, beliau sebelum ini mended4hkan mengalam1 perub4han fiz1kal yang ketara pada wajah terutama bahagian mata dan bibir.Tambahnya dia dapat merasakan pender1taan yang dialam1nya kini mungkin s1hir yang berkaitan ha$ad dengk1 dan ir1 hati daripada p1hak yang tidak menyukainya.

Perkongsian berkenaan turut menerima ribuan komen daripada pengikutnya di laman facebook yang rata-rata turut mendoakan agar Ustaz Kazim kembali sihat.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : FB Ustaz Kazim Elyas

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“T0l0nglah saya..”- Ustaz Kazim Rayu Orang Ramai Ubati Penyak1t Mi$terinya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*