Ditanya Nama Penuh Siti Saleha, Lain Pula Jawapan Shukri, “Kelakar Khuzairi Ni”

Pasangan pelakon paling serasi yang mana drama lakonan mereka baru sahaja selesai ditayangkan di TV, Siti Saleha dan Shukri Yahaya ini sering sahaja mendapat perhatian umum. Drama yang dibintangi mereka ini menjadi fenomena sehingga bertahan ke musim ketiga.

Drama 7 Hari Mencintaiku ini juga memiliki jalan cerita yang agak menarik. Ditambah pula dengan barisan pelakon hebat, memang menjadi sungguh. Namun begitu, baru-baru ini satu perkongsian rakaman yang memaparkan sesi berbual Siti Saleha dan Shukri Yahaya ini telah mencvri perhatian ramai.

Dalam salah satu sesi, Shukri Yahaya ditanya nama penuh Siti Saleha. Apa yang mencvri perhatian ramai adalah Shuk tidak dapat menjawabnya tapi mampu beri bayangan yang Siti Saleha adik Sam Bunkface. Korang saksikan sendiri gelagat dua pelakon ini dalam perkongsian semula oleh seorang pengguna TikTok ini:

@yoon_hyemia They are so funny 🤣🤣🤣 #fyp #7harimencintaiku3 #7hmk3 #fyp #karyasitirosmizah ♬ Monkeys Spinning Monkeys – Kevin MacLeod & Kevin The Monkey

Disebabkan rakaman perbualan ditanya nama penuh pelakon ini ramai warganet yang baru tahu rupanya Siti Saleha adalah adik kepada vokalis kumpulan tersebut. Berikut antara reaksi ramai yang ditinggalkan di ruangan komen:

Bila cikgu suruh berkenalan dengan rakan sebelah. Nostalgia bhaiii”

“Aku baru tahu Siti Saleha dengan Sam Bunkface adik beradik”

“Comel diorang ni kelakar”

Dalam satu perkongsian berbeza, soalan mengenai watak lain yang sesuai buat mereka. Ini jawapan kedua pelakon ini yang boleh tahan lawaknya.

@yoon_hyemia Watak apa yg sesuai dlm 7hmk slain mia n khuzairi #fyp #7harimencintaiku3 #7hmk3 #karyasitirosmizah ♬ Monkeys Spinning Monkeys – Kevin MacLeod & Kevin The Monkey

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : https://www.himpunanceritalawak.com/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Ditanya Nama Penuh Siti Saleha, Lain Pula Jawapan Shukri, “Kelakar Khuzairi Ni”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*