Ramai terkejut Video Siti Nurhaliza Dikrit1k Dgn Influencer, Ini yang Dikritik

Menerusi satu klip rakaman yang dikongsikan oleh penyanyi terkenal iaitu Dato Siti Nurhaliza menjadi bualan ramai apabila jumlah tontonan klip vidoe di Tiktok beliau mendapat tontonan yang ramai walaupun rakaman tersebut kelihatan seperti video ‘rehearsal’ sahaja. 

Klip tersebut dapat disaksikan oleh seorang pengkritik yang baru dikenali dengan panggila mamtgotnochill atau lebih disenangi dengan panggilan mamat yang sering mengkritik rakaman yang tidak menjadi di aplikasi Tiktok. Kritikan beliau yang bersahaja itu mendapat perhatian ramai apabila beliau merupakan orang pertama yang berani mengkritik selebriti No 1 Malaysia di Tiktok.

Klip yang dikritik oleh Mamat belum dapat ditonton oleh Tokti namun kritikan beliau cukup bershaaja tapi bernada tegas walalupun kelihatan agak melucukan dan menghiburkan para netizen. Beliau menyatakan bahawa Tokti mengambil jalan yang terlalu mudah dengan berkongsikan rakaman ‘rehearsal’ sahaja sedangkan jutaan netizen terpaksa bekerja keras untuk mendapatkan satu rakaman yang cantik dan menarik perhatian ramai. 

Hanya dengan ‘rehaersal’ sahaja, selebriti tersebut mampu meraih perhatian ramai namun Mamat menyatakan bahawa itu perkara normal sebab dia berpangkat Dato dan ini membuatkan ramai tidak kering gusi menonton keritikan beliau.

Rakaman penuh boleh ditonton di :

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)

Pelbagai komen diberikan seperti :

@sikemimi:rasanya semalam ada 1 je sticker kat cap tu mat dah la penat la aku

@Karrotgold:Aku tengok je cermin kereta tu kot kot TokTi datang sergah kau Mat

@Akira_Hana:mana ayat ” view pon dah banyak..like pon dah bukan2 tu ” ..

@( ͡╥ ͜ʖ ͡╥):“Wah buat cara mudah ye” HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA PLS

@Rifazatiy.ri:“Sebb dia dato kan”

@Zikriaqil:Dak mslahnya knpa dgaq tokti kata azan … lpstu muka trus berubah yg depa nak truskan juga

@hairul.123_:rasa nya abang lah orang yang pertama mengkritik Tok Ti ni…tak sorang pun berani…tapi abang memang sempoi lah

@Afiz Sopelestik TiiBi:”apapun kita maafkan, sebab dia datok kan”… Diskriminasi kayangan

@Ijul Nain:haha..harga dh pudar tu mat…boleh tukar lain dah barcode tu

Kritikan yang diberikan oleh Mamat itu hanyalah sekadar bahan jenaka sahaja namun keberanian beliau yang cuba mengkritik para artis yang terkenal membuatkan ramai yang tidak menyangkakan hal tersebut dibuat oleh beliau dengan bershaja dan tidak gentar sedikit pun. Semoga keritikan beliau itu mampu membuatkan ramai tertawa dan dapat melihat reaksi Dato Siti Nurhaliza setelah menonton kritikan atau bebelan Mamat di aplikasi Tiktok itu.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : Tiktok dan Instagram

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Ramai terkejut Video Siti Nurhaliza Dikrit1k Dgn Influencer, Ini yang Dikritik"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*